Agnes Pol v

Top locatie, top en vriendelijk personeel

5,0 van 5 bollen14 mrt 2024 beoordeeld
Geweldige locatie, met prachtige kamers en leuke en vriendelijk personeel.

Als tip geef ik mee, even naar de kussens te kijken en wellicht de lift te maken, zeker als je met oudere mensen te maken hebt is trappen lopen niet echt een prettig iets.
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: wij vonden het gewoon super, kussens zijn alleen beetje zacht en dat vonden we wel jammer. Eten...
Reistype: Bezocht met vrienden
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Kamer 4
    • Lol.travel
    0.0 km van Fletcher Hotel Château De Raay
    Volledig restitueerbaar
    4.3 km van Fletcher Hotel Château De Raay
    Een blik op onze suite, net als alle kamers voorzien van Auping-bedden.
    Geen aanbetaling vereist
    • Booking.com
    • Expedia.com
    5.9 km van Fletcher Hotel Château De Raay
    Meer hotels in Baarlo bekijken
    Beoordeeld op 28 februari 2024

Prijs/kwaliteit staat totaal niet in verhouding als dat van een echte 4 sterren hotel!

We hadden een Fletcher dinerbon gekocht, in de veronderstelling dat wij hier lekker van konden eten in het restaurant. Fletcher hanteert voor een aantal restaurants een toeslag van €10 per persoon. Ik ga er dan vanuit dat je waar krijgt voor je geld, je betaald immers een extra toeslag. Dan mag je ook er wel van verwachten.

Bij inzien van het menu, werd er wederom op bijna elk gerecht een toeslag berekend. Zeer misleidend, daar je denkt te dineren voor €35, wat achteraf gezien effe twee keer zo duur wordt. Enfin, we namen het maar voor lief omdat we ons dagje leuk wilden afsluiten.

We werden geholpen door een floormanager, die druk in de weer was met zichzelf en geen oog had voor wat er om zich heen speelde. Service, klantgericht-en vriendelijkheid was echt ver heel te zoeken. Overig personeel (2) was soms in geen velden of wegen te bekennen. Stelde je een vraag dan kreeg je geen of nietszeggend antwoord. Onderling werd er ook totaal niets afgestemd. Een chaotische bende om helemaal niks.

Laat ik vooropstellen dat het totaal niet druk was in het restaurant. Hooguit een tafel of 7 a 8 wat bezet was. Dus wij gingen er eigenlijk vanuit dat we snel het eten kregen opgediend. Welgeteld 45 minuten later werd pas het koud voorgerecht geserveerd. We hadden gelijk maar gevraagd of hoofdgerecht direct kon worden uitgeserveerd. Dit werd 20 minuten later opgediend. Ik heb er twee hapjes van gegeten omdat het echt niet te pruimen was! Er werd niet eens gevraagd of het had gesmaakt of wat de reden was dat ik m’n maaltijd amper had aangeraakt! De tafel werd zonder een woord te wisselen, zonder blikken of blozen afgeruimd! Als afsluiter mochten we het bolletje ijs met een vork eten. Dit was ingefluisterd door de floormanager omdat hij in de veronderstelling was dat wij al weg waren maar we stonden effe buiten omdat we aan het roken waren. Normaliter meldden wij dit altijd echter was er geen personeel zichtbaar aanwezig. Tja, dat krijg je als je zoveel met jezelf bezig bent en geen oog hebt voor jouw omgeving! Zn slechte service heb ik werkelijk waar nog nooit gehad!

Omgeving en locatie zijn top. Hotel-en badkamer zijn groot en op zich prima voor een overnachting. Wel moet je van te voren de kamer inspecteren op insecten. Daar we een dode tor in de koelkast hadden liggen en een niet gedefinieerde levend insect in bed. Dit was eens en nooit meer! Wat een desillusie!

Kamertip: Er wordt in het restaurant een beroep gedaan op uw geduld, houdt hier rekening mee.
    Datum van verblijf: februari 2024
    Beoordeeld op 14 januari 2024

In Januari 2019 voor de eerste keer geweest. Verrassing voor de verjaardag van mij vrouw. Top geregeld.
    Dus nu 5 jaar later maar weer geboekt.
    Kamer prima in orde. Leuke ontvangst. Bij het geboekte arrangement was een 2 gangenmenu inbegrepen. Dit was goed verzorgd.
    De 2e dag de verjaardag van mijn vrouw. Het ontbijt was in orde behalve de pancakes(droog en hard). Geen toezicht bij het ontbijtbuffet wat jammer is.
    Gereserveerd voor het diner om 19.00 uur
    Na een dagje Venlo verheugen wij ons op het diner.
    Vrouwtje een tournedos met champignonsaus en ik een krokant gebakken schnitzel met stroganofsaus.
    Tournedos 2x teruggestuurd. 1e keer niet medium rare en de 2e keer aangebrand en geen saus
    De schnitzel droog en hard over de saus maar 't zwijgen te weinig en te zout. Dus ook teruggestuurd. Weinig begrip van het personeel.
    Inmiddels was het al 21.15 uur.
    Vrouwtje met een lege maag naar bed
    3e dag het ontbijt viel tegen.
    Jammer dat het zoveel aan kwaliteit heeft ingeboet.
    Eten veel te duur voor de kwaliteit die men krijgt en vrij kleine porties.
    Helaas hier komen we niet terug.
    Heel jammer want de lokatie is prachtig.

Kamertip: Kijk naar iets anders
    Datum van verblijf: januari 2024
    Beoordeeld op 19 december 2023

Goed hotel, ruime comfort kamer en lekkere bedden. Alleen de kussens waren wel erg zachte. Maar dat is persoonlijk. De schoonmaak kon ook wel wat beter. We hebben voor gebruik het bad nog even goed schoongespoeld want wij vonden het niet helemaal schoon. En op de muren in de kamer zaten verschillende doodgeslagen muggen...
    Het ontbijt was ruim voldoende en lekker. Wat wel heel vervelend was, was dat er maar 1 koffie apparaat aanwezig was. Dus daar stond steeds een rij en je hoorde veel mensen daarover mopperen. De koffie was dan wel weer erg lekker! Ook moesten we de 2e ochtend, toen we iets later waren met ontbijten, vragen of er dingen aangevuld konden worden, want o.a. broodjes, roerei, pancakes waren allemaal op. Dat moeten ze eigenlijk zelf in de gaten houden en op tijd aanvullen.
    We hebben er ook 1x gedineerd en dat was prima!
    Al met al geven we het hotel toch een goed cijfer en zouden we wel terugkomen.

Datum van verblijf: december 2023
    Beoordeeld op 28 november 2023 via mobiele applicatie

Geboekt voor de kerst brunch ,
    Vrijdags geboekt ,zaterdag de reminder van t hotel ,maandag bericht ,uw reservering word gecanceld als u nu niet betaald !

Erg klantvriendelijk komt dit over ,🙈
    We zouden met 4 gezinnen hier gaan brunchen met de Kerstdagen,.
    We gaan wel ergens anders waar gastvrijheid op z’n plaats is .

Horeca heeft t slecht ?

Kamertip: Erg slecht
    Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 10 november 2023

We hadden van onze kinderen een cadeaubon gehad van Chateau de Raay van 100,00. Aangekomen bij het hotel zeiden we dat we een bon hadden maar deze lag nog in de auto. Waarop ze zei: geef morgen maar. De volgende dag uitchecken blijkt de bon niet meer geldig te zijn omdat het nu Fletcher is geworden. Dus onze rekening was onverwachts 100,00 euro meer. De bon is in december besteld en in Maart is het overgenomen, dit hebben ze niet laten weten en vind ik dus een kwalijke zaak. Ik heb nog gevraagd voor een tegemoet komen (tussen 0 en 10 zit er veel) maar helemaal niks. Dus als tip: Heb je een cadeaubon laat deze dan eerst checken!!

Kamertip: Laat je cadeaubon van te voren checken.
    Datum van verblijf: november 2023