Kim6375
Uithoorn, Nederland

Goed hotel

4,0 van 5 bollen19 dec 2023 beoordeeld
Goed hotel, ruime comfort kamer en lekkere bedden. Alleen de kussens waren wel erg zachte. Maar dat is persoonlijk. De schoonmaak kon ook wel wat beter. We hebben voor gebruik het bad nog even goed schoongespoeld want wij vonden het niet helemaal schoon. En op de muren in de kamer zaten verschillende doodgeslagen muggen...
Het ontbijt was ruim voldoende en lekker. Wat wel heel vervelend was, was dat er maar 1 koffie apparaat aanwezig was. Dus daar stond steeds een rij en je hoorde veel mensen daarover mopperen. De koffie was dan wel weer erg lekker! Ook moesten we de 2e ochtend, toen we iets later waren met ontbijten, vragen of er dingen aangevuld konden worden, want o.a. broodjes, roerei, pancakes waren allemaal op. Dat moeten ze eigenlijk zelf in de gaten houden en op tijd aanvullen.
We hebben er ook 1x gedineerd en dat was prima!
Al met al geven we het hotel toch een goed cijfer en zouden we wel terugkomen.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Kamer 4
    Bilderberg Château Holtmühle
    • ZenHotels.com
    3.8 km van Fletcher Hotel Château De Raay
    Gratis parkeren
    Een blik op onze suite, net als alle kamers voorzien van Auping-bedden.
    Geen aanbetaling vereist
    5.9 km van Fletcher Hotel Château De Raay
    Meer hotels in Baarlo bekijken
    Beoordeeld op 28 november 2023 via mobiele applicatie

Geboekt voor de kerst brunch ,
    Vrijdags geboekt ,zaterdag de reminder van t hotel ,maandag bericht ,uw reservering word gecanceld als u nu niet betaald !

Erg klantvriendelijk komt dit over ,🙈
    We zouden met 4 gezinnen hier gaan brunchen met de Kerstdagen,.
    We gaan wel ergens anders waar gastvrijheid op z’n plaats is .

Horeca heeft t slecht ?

Kamertip: Erg slecht
    Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 10 november 2023

We hadden van onze kinderen een cadeaubon gehad van Chateau de Raay van 100,00. Aangekomen bij het hotel zeiden we dat we een bon hadden maar deze lag nog in de auto. Waarop ze zei: geef morgen maar. De volgende dag uitchecken blijkt de bon niet meer geldig te zijn omdat het nu Fletcher is geworden. Dus onze rekening was onverwachts 100,00 euro meer. De bon is in december besteld en in Maart is het overgenomen, dit hebben ze niet laten weten en vind ik dus een kwalijke zaak. Ik heb nog gevraagd voor een tegemoet komen (tussen 0 en 10 zit er veel) maar helemaal niks. Dus als tip: Heb je een cadeaubon laat deze dan eerst checken!!

Kamertip: Laat je cadeaubon van te voren checken.
    Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 3 oktober 2023 via mobiele applicatie

Ik ben later in de avond aangekomen. De receptioniste scheen er blijkbaar net te werken en maakte op mij geen heldere indruk. De kamer was niet goed schoon. Er lagen kruimels op de vloer en ook was het net of er mensen op het bed hadden gelegen en de dekens hadden terug gelegd. Handdoeken ontbraken deels. Opvallend was dat de badkamer wel redelijk schoon was. Op mijn vraag of ze de kamer konden schoonmaken of dat er een andere kamer was reageerde de receptie medewerkster nogal lauw. Een manager was niet beschikbaar want die zijn al naar huis, kreeg ik te horen. Verder was er erg onbeschoft restaurant en bar personeel. Behulpzaam waren ze niet. Dit was een eerste keer voor mij in dit hotel concern maar ook de laatste. Zelden zoiets meegemaakt. Het was net of ik in een aflevering zat van Folty Towers van vroeger.

Kamertip: Vermijd dit hotel het personeel is onbeschoft.
    Datum van verblijf: augustus 2023
    Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 21 september 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden één nacht geboekt in dit hotel via vakantieveilingen. Met een supplement van 15 euro hebben wij een grotere kamer geboekt.
    Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en alles werd goed uitgelegd.
    De kamer was zoals op de foto van hun site.
    Prachtige kamer met een zeer goed bed, mooie badkamer, twee zetels in de kamer en een koffie machine.
    In de namiddag zijn wij daar gaan wandelen in de bossen en de rustige omgeving .
    Om 18u hebben wij een aperitief gedronken aan de gezellige bar en nadien zijn wij daar lekker gaan eten.
    Eten was zeer lekker, personeel zeer vriendelijk. Alles was top top inorde.
    Wij kunnen deze zaak zeker aan raden.
    Wij gaan ook zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2023
    Beoordeeld op 8 augustus 2023

Hotel heeft een mooie ligging, mooie tuin en leuke omgeving om wandelingen te doen.

Kamers zijn proper, ruim en comfortabel.

Alhoewel ik het hotel nogal duur vond is de kwaliteit van de service niet ok.
    De catering laat te wensen over; de kwaliteit van het eten is slecht, koffiemachines in vergaderzalen waren niet gereinigd en de melk erin was zuur,...

Over het algemeen merkte ik weinig 'leadership' om de dingen strak te laten lopen: bij aankomst vertelde men mij bijv. dat ik maar aan een medewerker in hotel zelf moest vragen waar mijn kamer ergens lag,... etc.
    Het toppunt was wanneer er op een ochtend geen ploeg was om ontbijt te maken. Dit werd nog rechtgezet op een later moment in de ochtend, maar dit kan echt niet... !!

We hebben geen enkel excuus, laat staan commerciële tegemoetkoming gekregen voor deze ongemakken.

Ik zou dit hotel dus niet aanraden.

Datum van verblijf: mei 2023
    • Reistype: Reisde voor zaken