Gratis annuleren tot 07-08-21
Gratis annuleren tot 05-08-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.comUS$ 185
Agoda.com
eDreamsUS$ 187
3 weken geleden beoordeeld

Mooi hotel, goed personeel, locatie is top, mooie omgeving! Diner was voortreffelijk, service niets op aan te merken, hele ruime tuinkamer was ons verblijf. Aan te bevelen, geen negatieve zaken te vermelden.

Datum van verblijf: juli 2021
Rick Daniëls, General Manager van Pillows Charme Hotel Château De Raay Limburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Dita1966,

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, hartelijk dank daarvoor!

Fijn om te horen dat u heeft genoten van het mooie hotel en het voortreffelijke diner. Ik heb uw complimenten gedeeld met het team. We kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

3 weken geleden beoordeeld

De locatie en het gebouw zijn heel fraai. De kamer was ruim, maar het sanitair was gedateerd. Vriendelijk personeel. Helaas was de bediening bij het ontbijt te langzaam zodat het storend was. Bij elkaar was de prijs-kwaliteit verhouding matig.

Datum van verblijf: juni 2021
Rick Daniëls, General Manager van Pillows Charme Hotel Château De Raay Limburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste verstegen28,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We nemen feedback van gasten zeer serieus en zijn erg benieuwd hoe we een volgend verblijf zo aangenaam kunnen maken dat u het 5 sterren waard vindt. Mocht u uw ervaringen met ons willen delen, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

Pillows Limburg

3 weken geleden beoordeeld

Goede service. Attente bediening en prima kamers. Het eten was heerlijk en mooi opgediend. De omgeving is prachtig voor fietsen en wandelen.
Ontbijt was meer als voldoende. Ruime parkeergelegenheid. Een aanrader voor de natuurliefhebber die ook ban een goed diner kunnen genieten

Datum van verblijf: juli 2021

Beste famvanheijnsbergen,

Bedankt voor deze fantastische review! Erg leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over uw bezoek bij Pillows Hotels, met in het bijzonder de goede service en het diner. Ik heb uw complimenten doorgegeven aan ons team.

Hopelijk mogen we u nogmaals bij ons verwelkomen.

4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk sfeervol hotel, leuk personeel, mooie kamers en goed eten. Ligging is goed, een ideale uitvalsbasis om te fietsen of te wandelen in deze streek. Venlo en Roermond ook dichtbij om te bezoeken.
Wij komen zeker weer terug.

Datum van verblijf: juni 2021

Beste arjenvanvuure,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review. Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.

We besteden veel aandacht aan ieder detail, dus het is ontzettend fijn om te zien wanneer gasten dit opmerken. Fijn te vernemen dat u genoten heeft van het prachtige hotel en de mooie omgeving.

Ik wens u een fijne dag en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in één van onze Pillows Hotels.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten hebben wij van Chateau De Raay mogen genieten. Heerlijk verwend worden door de locatie, sfeer en het personeel.
Zowel het ontbijt als het diner is van zeer goede kwaliteit.
Een prachtig hotel waar de koffer gewoon naar de kamer wordt gebracht en waar niet direct om je creditcard wordt gevraagd om een reservering op te doen. Nee gewoon vertrouwen zoals de waard is.
Een echte aanrader en zeker om nog eens terug te komen.

Datum van verblijf: mei 2021

Beste GuusMar,

Hartelijk dank voor het delen van deze positieve review! Fijn om te horen dat u een prettig verblijf bij ons heeft gehad.

Bij Pillows Hotels streven we ernaar om iedere gast een onvergetelijk verblijf te bezorgen. We zijn dan ook blij te lezen dat u uw verblijf omschrijft als 'puur genieten'!

Nogmaals bedankt voor uw bezoek. We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.