29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat op de drankenkaart stond was niet in voorraad - ook niet de volgende dag.
Verder 2 dagen na elkaar praktisch hetzelfde 3-gangendiner gekregen.
Zelfs geen echte excuses.
Teleurstellend.
Kamer was ok. Mooie locatie en perfecte uitvalbasis voor fiets-uitstap en bezoek Outlet Roermond.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Rick D, Front Office Manager van Sandton Chateau De Raay, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018

Beste Erik,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Château De Raay.

Spijtig om te lezen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.

Uiteraard doen wij er alles aan om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Wij zullen dit intern met onze medewerkers bespreken om onze service te verbeteren.

Hopelijk tot ziens in Baarlo.

Met gastvrije groet,

Rick Daniëls
Front Office Manager

23 mei 2018 beoordeeld

Rustig en mooi gelegen hotel. Personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Bedden zijn drama. Topper maakt het eerder slechter dan beter. Ontbijt is zeer klassiek en door te weinig personeel wordt alles slecht bijgevuld. WiFi is bizar slecht. Jammer om dat in 2018 nog mee te maken. Wij hadden een suite die wel erg netjes en ruim was. Beetje jammer van de piepende kastdeuren. Doordat het hotel erg gehorig was kon je die van de buren ook horen.
4 euro voor een kopje koffie/thee is wel erg prijzig. Prijs /kwaliteit komen niet overeen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste Saskia,

Hartelijk dank voor uw verblijf in Château De Raay.

Jammer om te horen dat uw verblijf niet helemaal naar wens is geweest.

Uiteraard doen wij er alles aan om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Bedankt voor uw feedback. Wij zullen dit intern met onze medewerkers bespreken om zo onze service te verbeteren.

Graag tot ziens in Baarlo!

Rick Daniëls
Front Office Manager

23 mei 2018 beoordeeld

Prachtig hotel met goede ligging en zeer vriendelijk personeel.
Het hotel is ideaal gelegen om prachtige fietstochten te maken of wandeltochten..
De Wintertuin is zeer gezellig om te ontbijten en te dineren.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
15 mei 2018 beoordeeld

We werden erg aardig behandeld. De kamer was goed . We genoten van de ruimtelijkheid en de service en de omgeving. Er is veel privacy en de tuin heerlijk om in te wandelen
De ambiance is heerlijk en het landgoed erom heen fantastisch..
We genoten van een 4 gangen diner met heerlijke asperges!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
14 mei 2018 beoordeeld

Echt fijne sfeer. Goed vriendelijk personeel. en bovendien uitstekend restaurant. Wat je ervan verwacht, is ook echt waargemaakt. Klass. Omgeving is relaxed en rustig midden in de bossen. Zonder twijfel aan te bevelen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner