“Absoluut de moeite waard”
Beoordeling van Hermann & Tina's Restaurant

Hermann & Tina's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 31 Restaurants in Altenmarkt im Pongau
Keukens: Oostenrijks
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder Tripadvisor waren we hier waarschijnlijk niet terecht gekomen..... blij dat we dat wel hebben gedaan! Super eten en vriendelijke bediening. Ook heerlijke wijnen op de kaart. Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019

28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dikke 10 daar valt niks meer over te zeggen.
Net als de wellness Almade top. Twee keer een dikke 10+

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben het restaurant gevonden via Tripadvisor en het was ook daadwerkelijk de moeite waard om heen te rijden vanuit Flachauwinkl. Vriendelijk personeel, een leuk en knus terras (binnen ziet het er overigens ook erg gezellig uit), en echt heerlijk eten voor een prima prijs!
PS De New York cheese cake is echt een aanrader :)

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis naar Kroatië halt gemaakt op een camping Altenmarkt. Blijkt deze eigenaar ook een uitstekend restaurant uit te baten. Zeker een aanrader, zowel camping als restaurant.

30 juli 2018 beoordeeld

Na de goede beoordelingen op Tripadvisor op een zaterdagavond zonder reserveren langs geweest. We zagen al dat het erg druk was en helaas hadden ze geen plekje meer vrij. Maar door de gerechten die we voorbij zagen komen hadden we ons direct voorgenomen om later in de week nogmaals te gaan, ditmaal met een reservering.
We hebben heerlijk gegeten. Originele gerechten die veel smaak hebben en er ook nog eens supergoed uit zien. De borden zijn top opgemaakt. Ook aan de kinderen is gedacht. Ze kregen direct kleurplaten en scherp geslepen potloden en een keurig kindermenu, waarbij ook gekozen kon worden voor een biefstukje. Dus zeker niet alleen de patat met worst en spaghetti wat vaak aan de kinderen wordt aangeboden. Als wij ooit weer in de buurt zijn, dan gaan we zeker nogmaals bij Hermann & Tina eten!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Hermann & Tina's Restaurant bekeken, bekeken ook

Altenmarkt im Pongau, Salzburg

In Hermann & Tina's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!