“Toppie”

Pizzeria Pinocchio
Geclassificeerd als nr. 1 van 30 Restaurants in Altenmarkt im Pongau
Keukens: Italiaans
26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom al een paar jaar in altenmarkt en dan mag een bezoek aan pinocchio niet missen!! Heerlijke pizza en pasta. Vriendelijk personeel en de prijs klopt.

Datum van bezoek: juni 2017

12 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 3 personen hier lekker gegeten. Pizzabodem perfect, ingrediënten meer dan okay. Pasta was zeer goed. Ze sparen niet met de ingrediënten wat de prijs/kwaliteit verhouding enorm goed doet. Bediening vond ik een beetje stug, maar zeker niet onvriendelijk. Omgeving is qua natuur perfect, echter heb je qua bebouwing rondom teveel het gevoel in nieuwbouw (is ook zo) te zitten.
Voor Italiaanse keuken hier in de buurt moet je hier wezen!

Datum van bezoek: juni 2017
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en voor een zeer aangename prijs.
Zeker een aanrader voor iedereen.
Ze zien ons zeker terug volgend jaar.

Datum van bezoek: maart 2017
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol laagdrempelig restaurant. Ze hebben een uitgebreide kaart. Ik vind het knap hoe ze alle gerechten goed, lekker en vrij snel geserveerd krijgen. Één minpunt: er wordt binnn aan de bar, ook door personeel, gerookt. Het zou kunnen dat dat in Oostenrijk is toegestaan, maar dat zouden ook restaurants in Oostenrijk anno 2017 niet meer moeten willen. Het is zo smerig om te roken in een restaurant!

Datum van bezoek: januari 2017
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

prima eten en een uitgebreide keus. Italiaans georiënteerd, Oostenrijkse keuken en een paar aziatische gerechten. Bediening af en toe een beetje rommelig.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die Pizzeria Pinocchio bekeken, bekeken ook

Altenmarkt im Pongau, Salzburg

In Pizzeria Pinocchio geweest? Deel je ervaringen!