“Gezellig en goed eten!”
Beoordeling van Romerkeller

Romerkeller
Geclassificeerd als nr. 5 van 31 Restaurants in Altenmarkt im Pongau
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op doorreis naar Kroatie overnacht in Altenmarkt en hier gegeten. Erg lekker! Kinderen een pizza en wij een schnitzel. Gezellige inrichting en een mooi uitzicht!

Datum van bezoek: juli 2018

11 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin aan de schnitzel onder het genot van 80s rock, jeeej!!
En nu koffie bij Engeland vs. Kroatie...

Datum van bezoek: juli 2018
14 augustus 2017 beoordeeld

Römerkeller ligt wat uit het centrum. Het restaurant serveert smakelijk voedsel in goede porties en de bediening is prima. Een aanrader voor wie hier op vakantie is.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden met twee gezinnen (7 personen) gereserveerd bij dit restaurant en hadden 3 soorten hoofdgerechten. Ondanks dat het eten prima was, het niet overdreven druk was, was het jammer dat het niet allemaal tegelijk geserveerd werd. De helft moest ruim 5 minuten langer wachten op hun hoofdgerecht, zonder dat we daarvan vooraf op de hoogte gesteld werden. Het gevolg hiervan was dat we dus niet tegelijk zaten te eten tijdens ons afscheidsetentje.

Misschien een gevalletje pech, maar toch...

Datum van bezoek: juli 2017
563sylviab, Geschäftsführer van Romerkeller, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2017

Thank you for you Reward. And that you take your time for it.
Because you all had a meat dish we've been not possible to get it all on our grill at once.
We should have told you that and we are really sorry we missed that.
Normally if it is possible we serve our food at one time and we hope to see you again to show you.
Nice regrats

6 maart 2017 beoordeeld

Lekkere restaurant waar van alles wat te krijgen is.Pizza's zijn een aanrader alsook hun grill schotel

Datum van bezoek: februari 2017
563sylviab, Geschäftsführer van Romerkeller, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2017

Thank you very much for your nice words.
We are looking forward to welcome you again at our Restaurant.

Reizigers die Romerkeller bekeken, bekeken ook

Altenmarkt im Pongau, Salzburg

In Romerkeller geweest? Deel je ervaringen!