Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Vreselijk
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nuits-Saint-Georges, Frankrijk
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Casa Anne, een slecht onderhouden teleurstelling”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Casa Anne gehuurd voor 10 dagen in juli 2019.
Enorme stankoverlast door grote varkensstal op afstand van 500 meter. We hebben dit al van te voren gezien op google maps maar eigenaar zweerde bij hoog en laag dat er geen stankoverlast zou zijn. Deze is er wel degelijk!!!! Vaak konden ramen en deuren niet open door de stank van buiten en in het huis is een penetrante schimmelgeur.
Het huis zelf is slecht onderhouden. Alle horren kieren waardoor je alsnog veel last hebt van ongedierte (wantsen, kakkerlakken, muggen). De airco is oud en verschimmeld en op zo'n manier geplaatst dat hij onbruikbaar is (in trapgat gericht naar zolder).
Zeer oude keuken met koelkast met defect rek en gaspit die niet aankan.
Achteraf beschuldigde de eigenaar ons van deze gebreken en ondanks zeer hoge huurprijs kregen wij onze borg niet terug en gezien de verhuurder niet is aangesloten bij een organisatie trek je aan een kort eind. Wees gewaarschuwd!!!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Carassai

Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren