“Gezellig en kleinschalig”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 53,55*
Vanaf
Small-Group Adventure: Cycling in Ria Formosa ...
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 dingen om te doen in Cabanas
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld

Het dorp Cabanas ligt prachtig aan de lagune met boottaxi's die je naar het strand brengen. Heerlijke eetgelegenheden, niet te druk maar wel gezellig. OV middels bus en trein goed geregeld maar niet heel frequent. Goede basis voor uitstapjes in de omgeving.

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er al 2 x geweest maar dan in juni ... ik wil graag weten of er wel “ leven” is in mei ... restaurants en winkeltjes open ??

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad in dit prachtige all in resort. We gingen om te relaxen en dat is gelukt! Met twee een vierpersoonsappartement wat net gerenoveerd was. Maar 1 keer aan het strand geweest vanuit het hotel omdat je daar geen parasol voor je beschikking had. Wel iedere dag aan het zwembad gelegen waar het animatie team iedere ochtend enthousiast aquagym verzorgt! Er zijn maar twee kleine barretjes, waar een enkele keer een wachtrij stond. Wij zaten in t voor seizoen ik kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen te weinig is. Buffet was zeer goed! Een aanrader! Zorg wel voor goede muggespray.. want er zijn veeĺ muggen!

19 september 2017 beoordeeld

Schattig plaatsje, met de boot kun je over de Lagune naar het prachtige brede zandstrand worden gebracht.

Bekijk meer beoordelingen
30 augustus 2017 beoordeeld

organisatie op Portugese wijze. Voldoende mogelijkheden om te eten en te drinken. Genoeg schaduwplekken en heerlijk zitten .

Reizigers die Cabanas de Tavira beach bekeken, bekeken ook

In Cabanas de Tavira beach geweest? Deel je ervaringen!