“Uitgebreide kaart, heerlijke pizza's”

Pizzaria Roma (Cabanas de Tavira)
Geclassificeerd als nr. 3 van 67 Restaurants in Cabanas
Keukens: Pizzeria
31 mei 2018 beoordeeld

Superlekkere pizza's en absoluut niet duur. Bediening eerste keer goed, tweede keer zaten we boven vanwege de drukte op het terras, leuk uitzicht op de lagune, maar wat langzamere bediening, waarschijnlijk omdat we uit het zicht zaten. Al met al zeker een aanrader.

13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellente keuken. Heerlijk gegeten. Zeer gastvrij en meedenkend personeel. Leuk klein terras, direct naast een lekkere ijswinkeltje.

13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder beoordelingen te lezen hier terecht gekomen, druk op het terras. We moesten dan ook een half uur wachten voordat ze bij ons aan tafel kwamen. Pizza salami en pizza tuna besteld. Smaak was prima, niet rijkelijk belegd.
Niks bijzonders, maar oké.

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer matige ambiance boven maar voortreffelijk eten Vriendelijk bediening. Goede prijs- kwaliteit. Heerlijke Mateus rosé

25 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden gehoord, dat hier de pizza's heerlijk waren. Op het terras vonden we het wat fris en vroegen of we ook binnen konden zitten. Dat was geen probleem gaf een vriendelijk meisje aan. We liepen heel smal trapje op en kwamen in een hele kleine ruimte met 3 tafels en banken om op te zitten. De toilet was daar ook, rook fris naar Airwick!
Na enige twijfel zijn we er gaan zitten. Het eten was heerlijk en de bediening super vriendelijk. Kwam nog ander Nederlands stel naast ons zitten en we waren het helemaal met elkaar eens. De ambiance was beneden peil, maar werd door het eten en de bediening helemaal goed gemaakt. Ga zeker nog een keer terug, als de zon schijnt en eet dan op het terras!

Reizigers die Pizzaria Roma (Cabanas de Tavira) bekeken, bekeken ook

Tavira, Faro District

In Pizzaria Roma (Cabanas de Tavira) geweest? Deel je ervaringen!