Beoordeeld op 13 oktober 2017 via mobiele applicatie

Het was een koele ontvangst bij de receptie. In de studio last van mieren in de badkamer, keuken en in het bed. Geen internet in de huisjes. Dit kan echt niet anno 2017. Ik heb een leuke vakantie gehad, maar dat heeft geen betrekking op accomodatie. Hotelservice vind ik slecht, met name gebrek aan klantvriendelijkheid. Het complex was niet volgeboekt en mijn vlucht vertrok in de avond. Echter was het niet mogelijk om langer in de studio te verblijven tegen betaling. Ik beveel dit complex niet aan.

Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 oktober 2017 via mobiele applicatie

Dit goed onderhouden, vriendelijke appartementen complex heeft mij een uitstekende tijd bezorgd. Mijn studio was praktisch en verrassend compleet. Uitstekende badkamer, goed keukenblok en een leuke patio.
Het personeel is uiterst behulpzaam en spreekt goed Engels. Schoonmaken 'top'!
Het zwembad, een goed geoutilleerde supermarkt, een aardige bar/restaurant completeren het complex. Plezierig extraatje is het eigen pontje naar het weidse strand, over de Ria Formosa op loopafstand. In het hoogseizoen rijdt er zelfs een trein te naar het pontje.
Ligging is dicht bij het centrum met een keur aan restaurants en bars.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Op het moment dat je een huisje boekt bij Pedras da Rainha moet je enigszins geluk hebben: er zijn gerenoveerde huisjes en huisjes waar renovatie (erg) hard nodig is. Je kunt er prima verblijven, maar houdt er in het laatste geval rekening mee dat alles minder goed is dat je wellicht zou willen. Denk hierbij aan de bedden, de badkamer en het zitgedeelte, maar ook aan bijvoorbeeld het lastig sluiten van het voordeurslot zoals bij ons het geval was. Alhoewel de deur in veel gevallen zelfs wagenwijd open kan blijven staan gezien de veiligheid, kan het wat gedoe geven. Ook bleef het restaurant ver achter qua kwaliteit, zowel het eten van de kaart als het buffet.
De locatie zelf was prima en de aanwezige supermarkt en het zwembad erg prettig, net als het personeel. Des te meer is het jammer dat de huisjes zelf achterblijven in kwaliteit.

Beoordeeld op 25 september 2017 via mobiele applicatie

Per ongeluk kwamen wij hier terecht en wat zijn wij daar blij mee! We hebben een prachtig vrijstaand huisje met 1 slaapkamer en een heerlijk terrasje met veel privacy. Het huisje is recentelijk opgeknapt en alles is keurig: mooie badkamer met heerlijke douche, mooie keuken met vaatwasser, grote koelkast, oven, magnetron, toaster, water koker en elektrische fornuis. Mooie pannen en servies. Overal airconditioning. Alles netjes en schoon. Het is een vier persoonshuis maar dat zouden wij persoonlijk een beetje krap vinden omdat er dan twee in de woonkamer op de banken moeten slapen. De tuinen zijn prachtig en het gras groen. Overal mooie bomen en bloeiende planten. Het zwembad is heerlijk. Genoeg ligstoelen en parasollen. Het dorp is niet te toeristisch, leuk Portugees maar heeft wel voldoende keuze in goede restaurants. Het strand is helemaal fantastisch! Je komt er met het gratis bootje van het park. Prachtig zand en helder water. En geen stenen onder water! Er is een treinstation op loopafstand en dan kun je met de trein naar Tavira en Faro of de andere kant op naar de Spaanse grens. Wij komen niet snel ergens terug maar hier gaan wij zeker nog een keer naar terug! Dikke aanrader dit park!

Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Wij kwamen aan en het huisje stonk er enorm! Een zeer muffe slechte doordringende geur, dus alles open gezet , het is ook zeer verouderd bij slecht weer kun je niks binnen doen , de zetel is gewoon een 1 pers matras met kussens in , alles verroest, super kleine badkamer kon niet met 2 pers staan , er kropen beesten rond wij hadden er de kriebels van en zijn terug vertrokken hier blijven wij niet! Ze vroegen aan de balie voor een andere kamer te geven maar dit wilden we zelf niet , wij zijn daar vertrokken naar ergens anders . Dit is GEEN aanrader