Pedras da Rainha
Besparingsmelding! 51% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 51% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 167 per nacht.

Orbitz.com
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 217 per nacht.

• Gratis parkeren
Robinson Club Quinta da Ria(Vila Nova de Cacela)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 145 per nacht.

Priceline
  • Inclusief ontbijt
Residencial Lagoas(Tavira)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 92 per nacht.

Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 281 per nacht.

Praia da Lota Resort(Manta Rota)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit goed onderhouden, vriendelijke appartementen complex heeft mij een uitstekende tijd bezorgd. Mijn studio was praktisch en verrassend compleet. Uitstekende badkamer, goed keukenblok en een leuke patio.
Het personeel is uiterst behulpzaam en spreekt goed Engels. Schoonmaken 'top'!
Het zwembad, een goed geoutilleerde supermarkt, een aardige bar/restaurant completeren het complex. Plezierig extraatje is het eigen pontje naar het weidse strand, over de Ria Formosa op loopafstand. In het hoogseizoen rijdt er zelfs een trein te naar het pontje.
Ligging is dicht bij het centrum met een keur aan restaurants en bars.

Verbleef: oktober 2017, reisde alleen
1 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het moment dat je een huisje boekt bij Pedras da Rainha moet je enigszins geluk hebben: er zijn gerenoveerde huisjes en huisjes waar renovatie (erg) hard nodig is. Je kunt er prima verblijven, maar houdt er in het laatste geval rekening mee dat alles minder goed is dat je wellicht zou willen. Denk hierbij aan de bedden, de badkamer en het zitgedeelte, maar ook aan bijvoorbeeld het lastig sluiten van het voordeurslot zoals bij ons het geval was. Alhoewel de deur in veel gevallen zelfs wagenwijd open kan blijven staan gezien de veiligheid, kan het wat gedoe geven. Ook bleef het restaurant ver achter qua kwaliteit, zowel het eten van de kaart als het buffet.
De locatie zelf was prima en de aanwezige supermarkt en het zwembad erg prettig, net als het personeel. Des te meer is het jammer dat de huisjes zelf achterblijven in kwaliteit.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk kwamen wij hier terecht en wat zijn wij daar blij mee! We hebben een prachtig vrijstaand huisje met 1 slaapkamer en een heerlijk terrasje met veel privacy. Het huisje is recentelijk opgeknapt en alles is keurig: mooie badkamer met heerlijke douche, mooie keuken met vaatwasser, grote koelkast, oven, magnetron, toaster, water koker en elektrische fornuis. Mooie pannen en servies. Overal airconditioning. Alles netjes en schoon. Het is een vier persoonshuis maar dat zouden wij persoonlijk een beetje krap vinden omdat er dan twee in de woonkamer op de banken moeten slapen. De tuinen zijn prachtig en het gras groen. Overal mooie bomen en bloeiende planten. Het zwembad is heerlijk. Genoeg ligstoelen en parasollen. Het dorp is niet te toeristisch, leuk Portugees maar heeft wel voldoende keuze in goede restaurants. Het strand is helemaal fantastisch! Je komt er met het gratis bootje van het park. Prachtig zand en helder water. En geen stenen onder water! Er is een treinstation op loopafstand en dan kun je met de trein naar Tavira en Faro of de andere kant op naar de Spaanse grens. Wij komen niet snel ergens terug maar hier gaan wij zeker nog een keer naar terug! Dikke aanrader dit park!

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen aan en het huisje stonk er enorm! Een zeer muffe slechte doordringende geur, dus alles open gezet , het is ook zeer verouderd bij slecht weer kun je niks binnen doen , de zetel is gewoon een 1 pers matras met kussens in , alles verroest, super kleine badkamer kon niet met 2 pers staan , er kropen beesten rond wij hadden er de kriebels van en zijn terug vertrokken hier blijven wij niet! Ze vroegen aan de balie voor een andere kamer te geven maar dit wilden we zelf niet , wij zijn daar vertrokken naar ergens anders . Dit is GEEN aanrader

30 december 2016 beoordeeld

Koud, vochtig, kil. Bij regen stroomt het water binnen. De airco is net aan. Keuken matig, verouderd electr. Fornuis. Slecht meubilair, zitbank in de woonkamer is een extra bed zonder ruggesteun. Schoonmaak stelt niets voor.
park is mooi groen, goed onderhouden. Personeel vriendelijk.
van groot belang is een huisje op het zuiden met veel zon.

Kamertip: Zuidkant, anders verga je van de kou en vocht.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner