Beoordeeld op 13 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier vorig jaar. Wij waren hier niet echt wild-enthousiast. Onvriendelijk, ookoesten we 1 € betalen vr een handdoek aan het zwembad. Het zwembad zat vol met luchtmatrassen. Waardoor het kleine zwembad meteen overvol was. Er wa niets in de buurt. Erg afgelegen. Wij moesten al even wandelen vr eerste restaurantje. Ontbijt was prima. Maar dat mag wel vr de prijs.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 juli 2016 via mobiele applicatie

Niks op aan te merken. Prijs/kwaliteit is het hier zeer goed. Goed onderhouden en verzorgd. Het zwembad is mooi, genoeg en kwaliteitsvolle ligzetels en het personeel is uitermate vriendelijk!
Een auto is aangeraden om naar restaurantjes of stranden in de buurt te gaan.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 21 juli 2014 via mobiele applicatie

Alles is keurig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader.
1 minpuntje is dat het niet direct aan het strand ligt. Maar daar hebben ze een pendelbusje voor. Gewoon inbegrepen en je kunt ze ook even opbellen als je ze niet ziet. Prima dus!

Verbleef: juli 2014
Beoordeeld op 21 mei 2014 via mobiele applicatie

Op dit moment zit ik halverwege onze vakantie in avithos resort dit bericht te schrijven. Heerlijke oase van rust, en mooie uitvalsbasis om Kefalonia te ontdekken. Supermarkt in de buurt en een vijftal restaurants. Hele attente vriendelijke staf voor wie geen moeite teveel is om het je helemaal naar de zin te maken. Van harte aanbevolen.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 september 2013 via mobiele applicatie

Vriendelijke personeel wat tips geeft voor je verblijf. Zo zorgen ze voor een goedkope, goed verzekerde huurauto. Ze wijzen de locale restaurantjes waar je heerlijk authentieke maaltijden kan eten. Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Zelfs de afwas wordt voor je gedaan, als je het beslist 's avonds te willen doen. Voldoende schone handdoeken. Zelfs handdoeken voor aan het zwembad beschikbaar. Groot zwembad. Rustige avond aan de bar met achtergrondmuziek.

• Verbleef: september 2013