“Beste restaurant in Kefalonia.”
Beoordeling van Esperides

Esperides
Geclassificeerd als nr. 1 van 21 Restaurants in Svoronata
Keukens: Grieks
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is super geintereseerd en vriendelijk. Hele lieve mensen.
Daarnaast het eten is anders dan de meeste restaurants. Nagerechten zijn super, locatie is mooi!

Zeker de kefalonian dip proberen met brood, pita met garlic als bijgerecht en als nagerechten vragen naar de special , heerlijk!

Datum van bezoek: september 2018
Vangelis T, Owner van Esperides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Beste Stephanie

het was heerlijk om je dit jaar weer te zien. hoop dat je blessure nu beter is !!!! bedankt voor je beoordeling en je vriendelijke woorden. tot ziens!!!!

11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie, 2 keer hier gegeten! Wat een leuk en goed restaurant! De bediening is helemaal top! Professioneel, gastvriendelijk en super geduldig! De kaart bevat creatieve gerechten. Naast traditioneel Grieks, wordt er ook internationale gerechten geserveerd. De bediening kent het menu dan ook goed en vertelde trots over de gerechten. We hadden verschillende dingen genomen tijdens onze diners: kipfilet in mosterd roomsaus, vis in bacon met blauw kaussaus, garnalen spaghetti en de chicken souvlaki. Als dessert hadden we de brownie en het huisgemaakte sinaasappel sorbetijsje. Het ijsje was iets te zoet voor ons, maar smaken verschillen natuurlijk. Voor de rest hebben wij geen minpunt!

Datum van bezoek: augustus 2018
Vangelis T, Owner van Esperides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018

Geachte

Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden. Ik hoop je snel te zien tijdens je volgende vakantie!!!!

5 augustus 2018 beoordeeld

Enthousiast geworden door vele recensies hier gegeten. Maar voor ons was dit zeker niet de topper. Zelden zulke vette patat gegeten. 1 v.d. weinige keren dat ik mijn bord niet heb leeggegeten. Rest van het eten was prima maar wel alle gerechten met dezelfde saus overgoten. Ook de zo geprezen sinasappelsorbet stelt niet veel voor: een beetje waterijs in een uitgeholde sinasappel. Voor dit geld zou ik wat anders kiezen. Locatie wel erg mooi en personeel zeer vriendelijk. Maar voor het eten zijn wij niet teruggeweest. Er zijn betere restaurants naar onze mening.

Dear Henk,

Het spijt ons te horen over uw ervaring in Esperides. We waarderen uw mening en proberen ons altijd te verbeteren. We zouden alleen willen dat je op dat moment iets had kunnen zeggen. Ik wil me verontschuldigen voor je ervaring

2 augustus 2018 beoordeeld

We hebben hier 2 avonden heerlijk gegeten. Vriendeljjjke bediening, mooie plek. Zeker de moeite om hier te eten.

Datum van bezoek: juli 2018
Vangelis T, Owner van Esperides, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Geachte Arianne T

Bedankt voor je lieve woorden!!!! Ik hoop je te zien in je volgende vakantie !!

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant buiten tussen de sinaasappelbomen is bijzonder. Er hangt een fijne sfeer. Heerlijk gegeten, fijne bediening! Gegrilde garnalen waren uitstekend! Als dessert hadden wij sinaasappelcake met ijs en brownie met ijs; beiden verrukkelijk!

Geachte Willemien V

Bedankt voor je lieve woorden!!!! Ik hoop je te zien in je volgende vakantie !!

Reizigers die Esperides bekeken, bekeken ook

Kefalonia, Ionische Eilanden
Svoronata, Kefalonia

In Esperides geweest? Deel je ervaringen!