“Dit huis voelt als een thuis.”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Tilburg, Nederland
Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Dit huis voelt als een thuis. ”
Beoordeeld op 15 november 2019 voor een verblijf in oktober 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij hebben genoten van onze vakantie op La Palma. Zo zeer zelfs, dat we zo snel mogelijk weer willen gaan. In de herfstvakantie zijn wij samen bijna een week te gast geweest in Villa Piedras Blancas. Dit huis voelt als een thuis. Hij is heerlijk ruim met een slaap-, bad- en woonkamer. Daarnaast een eethoek en een keuken, die van alle gemakken is voorzien.
’s Ochtends ging ik altijd zo snel mogelijk uit bed. Nog voor de zon opkomt, is het licht hier zo bijzonder van kleur. Golden hour is dan niet zomaar een woord en dat geldt ’s avonds precies zo. De zon die vanaf zee op de vulkaan schijnt, de wolken die er overheen stromen.
Eind oktober kun je ’s ochtends buiten eten vanaf een uur of half tien. Aan de voorkant is er een veranda met zitje en aan de achterkant is de tuin met op meerdere plekken waar je kunt eten. De tuin is nog in aanleg, maar het begin is er zeker. De bougainville stond al in bloei en ook de agaves, palm- en dennenbomen zijn aangeslagen. Voor ’s ochtends vroeg en ’s avonds konden wij de drie elektrische kacheltjes aanzetten. De airconditioning hebben we niet nodig gehad, maar is dus wel aanwezig.
Het is hier altijd lente met heerlijke temperaturen tussen de 20 en 25 graden. Door de wind van zee is het ondanks een ligging ter hoogte van Marokko nooit heet. Die breedteligging maakt wel dat de zon fel is en dat voel je dus niet. Goed smeren en dat is ook weer opgelost. Met deze temperaturen kun je er op uit trekken om dingen te doen. Het eiland heeft meer dan 1000 kilometer aan wandelpaden, maar rondritten maken over dit groene eiland met zijn prachtige rotsformaties kunnen we ook aanbevelen. Trek voor elk deel rustig een dag uit en dan heb je alleen nog maar rondgereden.
Ga vooral ook lekker uiteten. Het is hier niet duur en wel erg lekker. Om je beeld te geven; er zijn drie duurdere restaurants en ook daar betaal met zijn tweeën niet meer dan 85 euro. Wij hebben zelf regelmatig gewoon ‘thuis’ gegeten. Want bij een supermarkt kun je alles supervers krijgen, maar ook de paella uit de diepvries is om te smullen.
Na het eten gingen we vaak de jacuzzi in. Die hadden we dan die dag laten opwarmen tot een bepaalde temperatuur. We hebben een absolute voorkeur voor een jacuzzi boven een zwembad ontwikkeld. Zo lekker warm en je kunt helemaal onder water zitten. Buiten kan de verlichting aan, maar ga vooral ook eens als het onbewolkt is van de sterrenhemel liggen genieten. Nergens zie je er in Europa zoveel als hier. Zo weinig licht- en luchtvervuiling.
We bevelen een verblijf in Villa Piedras Blancas dan ook aan en komen zelf zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren