andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Buhardilla

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Thijs B
1 beoordeling
“Gezellige en rustige locatie”
Beoordeeld op 7 mei 2017 voor een verblijf in December, 2016

Ik ben twee weken in de CE geweest. BEhupzaam personeel, leuke gasten, met een mooi terras met prachtig uitzicht. Goede kookgelegenheid, gratis parkeren in de buurt en schone faciliteiten. Enige minount voor mij was dat ik boven de keuken sliep en het nogal gehorig was als mensen later binnen kwamen -anders 4 sterren gegeven.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren