Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

We zijn een volle week in hotel Lefko. Het is een prima hotel. De kamers zijn ruim genoeg. Er is een fijn zwembad. En we hebben een balkon. De boel is schoon.

Het ontbijt komt na enkele dagen wel onze neus uit. Goedkope standaard afbakbroodjes. Eieren zo hard gekookt dat ze blauw zijn. Koffie uit een automaat, slechter dan die op het werk. Dat kan echt beter.

Het hotel ligt net uit de drukte van de hoofdstraat, en toch lekker dichtbij.

Tips: ga niet eten bij Pomodore. Ga wel lekker rondrijden op een scooter. In een dag kun je heel Lefkas over.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor ons de eerste keer in Nidri. Echt een leuk dorp, waar van alles en nog wat te doen is. De appartementen zijn zo goed als nieuw dit jaar. Het hotel iets ouder. Alles is super netjes en wordt zeer goed schoongemaakt en onderhouden. Wij zijn super tevreden en zouden zeker nog terugkomen hier.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019

Afgelopen week in Lefko in een hotelkamer verbleven. Goed hotel met een fijne ligging, alles op loopafstand. Nette schone kamers en erg fijne bedden. Kast ruimte had wat groter gekund, niet veel opbergruimte voor 2 personen. Douche viel wat echt griekse douche, kleine douchebak, douchegordijn en na het douchen de badkamer nat. Vriendelijk personeel en gezellige sfeer. Ontbijt was erg eenvoudig iedere dag hetzelfde, had wel een keer iets anders mogen zijn.

Aanrader is om een auto te huren en het eiland te verkennen, prachtig mooi.
Bootje huren en naar nabij gelegen eilanden varen heerlijk. Ga eens eten bij Pomodoro super eten vriendelijk personeel en een goede prijs. Voor de beste cocktails moet je bij Cafe di Paris zijn wat wen geweldig sfeervol tentje, personeel is erg vriendelijk en heeft hart voor de zaak.
Als we weer naar Lefkas gaan komen we zeker terug in dit hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

Wat een vriendelijk personeel hebben ze hier, behulpzaam, lief, aardig de kamers zijn heel schoon, helaas nog geen WiFi op de kamers. Het ontbijt is goed verzorgd en voldoende. Een gezellig zwembad met een gezellige poolbar alleen zijn er helaas niet genoeg bedjes voor alle gasten aan het zwembad.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

We hebben 2 weken een appartement gehad met uitzicht op het zwembad. Geweldig.
Groot appartement, schoonmaak was perfect.
Het zwembad was in de eerste instantie troebel.. helaas was dit niet zo goed voor de zwemkleding deze zijn onherstelbaar beschadigd. Het water werd ververst en daarna was de kwaliteit weer top!
De barman was erg vriendelijk en een echte Frappe-master. Echt top!

Lefko ligt dicht bij de boulevard, de winkelstraat en de zee. Dus qua locatie TOP.
Eigenaar, zeer vriendelijk en betrokken!

Tip: huur een auto om zo Lefkas te verkennen. Echt prachtig.
En huur een bootje voor een dag.. geweldig om zelf de zee op te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2018