“Lekker nagenieten hier na het eten.”
Beoordeling van Ikaros Cafe

Ikaros Cafe
Geclassificeerd als nr. 10 van 69 Restaurants in Nidri
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld

Heerlijke drankjes die wij hier elke avond deden na het eten.
Heerlijke cocktails en wijnen.
Personeel super vriendelijk.
Top!

29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten Ikaros Café na een diner, voor koffie (met een grappa erbij!) en cocktails. Lekkere fauteuils, sfeermuziek en vriendelijke bediening. Een aanrader!

26 juli 2017 beoordeeld

Heerlijke cocktails en de verschillende soorten koffie heerlijk. Bediening altijd vriendelijk en de tafels werden super schoongemaakt nadat de gasten vertrokken waren. Erg gezellige sfeer.

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wezen ontbijten hier en moet zeggen dat dit erg lekker was. Vooral de Griekse yoghurt met vruchten was heerlijk. Toen we wilden afrekenen met pin zie de ober dat dat nu niet ging omdat de pinapparaat nog in het restaurant ernaast stond en deze was nog niet open. We konden betalen wanneer we wilde zei hij. In de middag maar even betaald al wist hij er niet alles meer van.

7 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk bediening en goed verzorgd en schonen zaak iedere avond daar cappuccino gedronken en ijs gegeten.

Reizigers die Ikaros Cafe bekeken, bekeken ook

In Ikaros Cafe geweest? Deel je ervaringen!