TripAdvisor
Nidri
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten aan het strand”
Beoordeling van Gregory's Place

Gregory's Place
Geclassificeerd als nr. 33 van 78 Restaurants in Nidri
Keukens: Mediterraan
14 september 2019 beoordeeld

Een leuk restaurant aan het strand wat gemoedelijk en rustig is ondanks dat het bijna vol zit. Lekker gegeten voor een zeer goede prijs. De bediening is erg vriendelijk en als extraatje krijg je een heerlijk dessertje aangeboden door de kokkin (geheim recept)
Wij waren aangenaam verrast.

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant aan de zee, leuke bediening, nette porties, leuke prijs. Toetje als extra, waar zie je dit nog tegenwoordig. Ober was uiterst vriendelijk. Prima gegeten.

Datum van bezoek: september 2019
1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor één goede prijs. Borden zijn goed gevuld. We hadden gevulde paprika en kipfile Mexicaan. Was erg lekker. Het is er niet zo druk. Uitzicht op zee en de eilanden. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Prijs / kwaliteit heel goed. Je hebt een mooi zicht op andere eilanden. Genoeg keus en nadien kregen we nog een lekker klein nagerechtje v/h huis. De toegang is langs de hoofdstraat door een steeg.

Datum van bezoek: juni 2019
21 juni 2019 beoordeeld

Deze locatie ligt aan het strand. Je kunt hier in de ochtend een heerlijk bakje koffie drinken waar je een zoete versnapering bij krijgt. Er is ook een kaart voor de lunch en diner. Geweldig om hier aan het strand lekker te eten bij zonsondergang! De eigenaar heeft een aantal jaren in Nederland gewerkt en spreekt o.a. een behoorlijk woordje Nederlands en is super gastvrij. Top deze locatie!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Gregory's Place bekeken, bekeken ook

In Gregory's Place geweest? Deel je ervaringen!