Palmyra Hotel(Nidri)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Travelocity
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
Konstantinos Hotel Apartments(Nidri)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
  • Bar/lounge
  • Aan het strand
  • Aan het strand
13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier vier nachten. Prima hotel. Het ontbijt was goed voor elkaar. De laatste dag vertrokken we al om 6:30 uur naar het vliegveld. Zelfs toen hadden ze het ontbijt klaargezet voor ons en de andere vertrekkende gasten. Bereid je voor op veel Nederlanders in dit hotel. Als je dat geen probleem vindt, is er echt niks op aan te merken. De kamers zijn netjes. Het zwembad is niet groot, maar netjes. Je loopt vanaf het hotel in een paar minuten naar de drukke doorlopende weg van Nidri met allerlei winkeltjes en restaurants. De boulevard ligt daar vlak achter. Fijne locatie vonden wij.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst in dit hotel werden we ontvangen door een dame met een vettig uitziende schort en dito t- shirt. Ze ontving ons overigens aardig. Het zwembad zag er goed uit. De kamer was overeenkomstig de prijs. De bedden waren voor ons een straf
, alsof je op een plank sliep.
Bij het afscheid vroegen er twee mensen van het personeel op een ‘verwijtende’ toon waarom we maar 1 nacht bleven. Wij vonden dit een niet ter zake doende vraag en zeker de toon waarop.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
3 oktober 2017 beoordeeld

Het personeel is attent, de verzorging en de service zijn top. Het ontbijt is afwisselend en voldoende, de eigenaresse staat elke dag klaar om dit aan te vullen met een gebakken ei in welke vorm dan ook. Ligging is ideaal als uitvalsbasis, huur een auto of scooter en bezoek de mooie stranden aan de westkust of rij de bergen in. Kamers op de achterzijde waren goed, groot balkon en een koelkast. Vragen worden zoveel mogelijk direct beantwoord, problemen worden verholpen. Jammer van de vele muggen in deze periode, het hotel heeft er alles aan gedaan.

Kamertip: Kamers, die niet aan het zwembad liggen, zijn rustiger, maar minder zonnig.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel George was voor ons ideaal. Het hotel is op loopafstand van de boulevard van Nidri (hier kun je de restaurants van het plaatsje vinden). Overigens kun je ook in het hotel zelf eten, maar dat hebben we zelf niet gedaan. Er wordt ook eens in de week een bbq georganiseerd.

Het ontbijt van het hotel is niet heel uitgebreid als je het vergelijkt met veel Nederlandse hotels, maar het is meer dan prima. Je kunt kiezen uit twee soorten stokbrood, geroosterd brood en croissants. Verder hebben ze Griekse yoghurt/kwark en soms een lekker gebakje/cakeje of fruit. Het beleg blijft 'beperkt' tot kaas, ham en jam.

Onze hotelkamer had gelukkig een mooi uitzicht op het zwembad, maar je kunt ook de pech hebben dat je een kamer hebben aan de achterkant van het hotel dan kijk je uit op een brak terrein. Voor onze kamer hebben we overigens wel een extra bedrag moeten betalen. Dit voorstel werd ons gedaan op het moment dat we bij het hotel aankomen. Dit kwam wel een beetje vervelend en onhandig over, maar we zijn heel blij dat we het extra bedrag hebben betaald.

Verder is het persoon wel een beetje afstandelijk, maar wij zijn zelf ook niet veel in het hotel geweest. Andere hotelgasten hadden, naar ons idee, meer/beter contact met het personeel.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst liep het allemaal eerst wat stroef. Maar door de dagen heen leer je de werknemers te kennen. Die rennen echt voor je !!. Kamers zijn standaard maar wel goed!
Het bed slaapt lekker. Badkamer is iets wat klein.
Verder ligt het complex op een super locatie is op loop afstand van het drukke centrum af. Waar he totaal geen last van heb!! Super tevreden over George !!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner