“Prima hotel met fijne behulpzame gastvrouw.”
Beoordeling van Athos Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Athos Hotel
Beoordeeld als nr. 5 van 14 hotels in Nidri
29 oktober 2016 beoordeeld

Schone kamer, wordt elke dag schoongemaakt. Je kunt bij wijze van spreken van de vloer eten. Het ontbijt is wat je ervan mag verwachten in Griekenland. Heel grappig zijn de nieuwsgierige musjes die elke dag weer hun opwachting maken. Ook voor deze leuke klantjes wordt gezorgd.

Kamertip: Kamers aan de zeekant geeft een prachtig zicht.
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Athos Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen

12 oktober 2016 beoordeeld

Een fijn familie hotel aan het einde van de boulevard.
Lekker rustig.
Eenvoudig ontbijt maar genoeg.
Er is geen lift aanwezig, wat voor mensen die slecht ter been zijn een probleem kan zijn.
Er wordt goed schoon gemaakt, kijk wel uit als de trap net gedweild is dat je er niet vanaf valt(erg glad).
Nidri is ook een gezellig plaatsje.

Kamertip: Vraag een kamer op de tweede verdieping, wij hadden kamer 211 en keken uit op de haven.
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel maar prima hotel. Schone en nette kamers. Bedden even wennen door spiralen. Badkamer klein maar netjes, alleen jammer van het douchegordijn. Ontbijt prima maar eenvoudig. Voor ons geen probleem. Aardig personeel. Zwembad prima en voldoende bedjes. Gelegen aan einde van de boulevard en daardoor lekker rustig.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
14 september 2016 beoordeeld

Gezellig hotel vriendelijk personeel (veelal Dames). Goede kamers redelijk goede bedden , elke dag schoonmaken kamer , bedlinnen om de 3 dagen verschoond en handdoeken verschoond als je ze op de grond in de badkamer legt. Ontbijt redelijk weinig variatie (dat is jammer) want 14 dagen kaas en dezelfde ham gaat toch vervelen. Hotel heeft 2 verdiepingen en geen lift dus niet erg aantrekkelijk voor mensen die slecht te been zijn. Hotel heeft 3 kamers zeezicht en 2 kamers zijzeezicht. Heel goed werkende airco en gratis wifi

Kamertip: niet kiezen voor oneven nummers van kamer i v m veel zon de hele middag dus kun je niet op het balko ...
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
21 oktober 2015 beoordeeld

Een gezellig familie- hotel met een zeer vriendelijke en behulpzame staff. Alles wat we vroegen probeerden ze op te lossen niets was te veel voor hen, alles was "no problem".De barman Giannis was echt "top". De kamers waren simpel maar proper. Een hotelletje om zeker nog eens terug te komen. Voor ons was het een geslaagde vakantie!

• Verbleef: September, 2015, reisde met vrienden
7 augustus 2014 beoordeeld

Dit jaar waren wij voor de 4e keer in dit hotel. Elke keer is het of we weer thuiskomen. Ontzettend behulpzame familie, niets is hun te veel. Prachtig goed onderhouden zwembad met gratis bedjes en parasols. Schone ruime kamers met koelkast. Een erg kundig en vriendelijk barman, onze vriend Giannes.

• Verbleef: Juni, 2014, reisde met een partner
27 juli 2014 beoordeeld

Het personeel is zeer vriendelijk en hulpzaam. Wegens omstandigheden moesten we eerder het hotel uit, ze hebben ons hier vriendelijk en goed mee geholpen. We hebben zelf nog geld terug gekregen van de dagen die we er niet zijn geweest. Het hotel ligt aan de rand van Nidri en dus niet in de drukte, zeer fijn is dat. Verder vond ik het zwembad goed en niet al te druk ondanks het een free open zwembad is. Het ontbijt is zeer simpel en niet echt uitgebreid, maar voor 4,5 euro kun je ook van de kaart bestellen.
Tip: Vraag wel sea view kamers, ze hebben er niet veel maar het uitzicht is een stuk fijner als dat je achter op de straat kijkt,

• Verbleef: Juli, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Nidri in overweging
op 1.1 km afstand
Aliki Hotel
nr. 2 van 12 in Nikiana
85 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Athos Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Athos Hotel

Adres: 221 Nydri Lefkas, Nidri 31100, Griekenland
Locatie: Griekenland > Ionische Eilanden > Lefkada > Nidri
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 3 hotel aan het strand in Nidri
Nr. 5 romantisch hotel in Nidri
Prijsklasse: € 39 - € 61 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Athos Hotel 2*
Aantal kamers: 43
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Booking.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Athos Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Athos Hotel Lefkas

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?