“vriendelijke bediening!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
30 september 2017 beoordeeld

elke ochtend hier koffie gedronken. Hele vriendelijke gastvrouw!! Leuk uitzicht op de haven van Nidri

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische locatie aan de boulevard met een supervriendelijke gastvrouw! Absolute aanrader voor een hapje en een drankje met een fantastisch uitzicht!

24 juni 2017 beoordeeld

Hier een paar avonden nog even een drankje gedaan. Je zit in heerlijk banken en kijkt over de zee. Met daarbij een lekker drankje bezorgd door een hele vriendelijke serveerster.

25 september 2016 beoordeeld

Deze café-bar valt op door de leuke gebloemde kussentjes en lampenkapjes en het gezellig interieur.
Overdag is het geschikt voor een koffie met gebak en s'avonds is het een heel gezellige bar voor een cocktail of een drankje, met uitzicht op de excursieboten en de voorbijgangers.
De eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen en het barmeisje is echt een leuke meid, die verschillende talen spreekt en met haar enthousiasme de klanten echt een goed gevoel geeft.
Wij komen zeker terug !

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na wat gegeten te hebben hadden we nog geen zijn om naar het hotel te gaan. Toen zagen we deze ongelooflijk leuk ingerichte bar/ terras.
Uitzicht op de cruise schepen,heel gezellig. Leuke dienster maar het belangrijkste was natuurlijk de heerlijke koffie mét.
Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Cafe Pyxida bekeken, bekeken ook

In Cafe Pyxida geweest? Deel je ervaringen!