“ Heel lekkere vis; niet op de kaart, gewoon een verrassing ”
Beoordeling van El Greco

El Greco
Geclassificeerd als nr. 41 van 75 Restaurants in Nidri
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De standaard kaart heeft een aantal visgerechten die alle andere restaurants langs de waterfront ook hebben. Wij werden "gelokt" met een gerecht buiten de kaart, vis uit de oven met tomaten en knoflook. Topper! Bijzonder lekkere vis en heel goed klaargemaakt. Alle smaken van de vis waren duidelijk aanwezig. Dan een goede lokale wijn er bij, aangename temperatuur en de avond is perfect.

7 november 2017 beoordeeld

Mooi ingericht. Lang wachten op bestelling. Het eten was een tegenvaller. Het vlees te droog en het gerecht met vis was erg simpel. Geen extra's. Bij het afrekenen werd een obligatorisch praatje gemaakt.....Geen tweede bezoek bij "El Greco".

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingericht restaurant.
Mix grill als voorafje.
De bediening was rommelig en personeel was onderling niet echt vriendelijk tegen elkaar. Mede doordat er er toch wel wat fout te gaan in de bediening bij meerdere tafels. Zoals ook bij ons.
Voorgerecht nog niet op of hoofdgerecht kwam er al aan.
De garnalen waren veel te lang gebakken en waren hierdoor droog. Ook de paprika was zwart en te lang gebakken.
Dat voor een prijs van 17 euro mag je wel wat meer verwachten.
Dus voor ons geen tweede bezoek bij El Greco.
Ook nagerecht viel tegen, kleef stukje cake.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Nidri zijn we naar veel verschillende restaurants geweest. Telkens waren we onder de indruk tot de laatste avond. El Greve leek ons sfeervol en de propster deed haar werk goed. Eenmaal binnen begon de ellende.. de tafel stond bij aankomst al erg vol. Het personeel was te gehaast en onbeschoft. Er werd ongevraagd brood op tafel gezet wat we vervolgens wel moesten betalen. Het voorgerecht kwam snel en werd bijna letterlijk op tafel gegooid. We zaten nog steeds te wachten op het drinken waarna we de bediening maar ingeseind hebben. Met een aantal excuses werd het drinken alsnog gebracht nadat we het voorgerecht al op hadden. Het hoofdgerecht (mousaka) was smaakloos. De mixed grill was matig. Ze vroegen of alles oké was waarna wij eerlijk aangaven dat het niet naar wens was. De vrouw werd geïrriteerd en de sfeer werd er niet beter op. Toen er vervolgens ook nog dikke ruzie (geschreeuw) ontstond in de keuken, was het voor ons klaar. Met het eten en drinken nog op tafel hebben we snel (te weinig) afgerekend en zijn weg gegaan!!! Zoek één van de andere restaurants uit!!!

11 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier bijna alle avonden gegeten, het eten was super!
Wat een gastvrije lieve mensen bij El Greco.
Wat voelden wij ons welkom bij jullie en mede dankzij jullie hebben we een prachtige vakantie gehad in Nidri.
Nogmaals bedankt voor alles ❤️
Tot volgend jaar ❤️

Reizigers die El Greco bekeken, bekeken ook

In El Greco geweest? Deel je ervaringen!