“Heerlijk!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant ligt vanuit het strand van Nidri gezien een beetje aan het einde van de boulevard. Je hebt hierdoor waarschijnlijk al veel leuke restaurant gezien voordat je bij Mamma Mia aankomt, maar het stukje lopen is zeker de moeite waard.

De bediening is super vriendelijk en eigenlijk iets te verlegen om mensen echt binnen te praten, maar dat is ergens ook heel mooi. Voorafgaand aan het eten krijg je een drankje van het restaurant en als afsluiter een klein gebakje. Ook het eten zelf is heerlijk.

19 september 2016 beoordeeld

Ik ben hier op zaterdagavond geweest . Het schijnt zo te zijn dat er elke zaterdagavond een Griekse avond is .Live muziek is echt heel goed met 3 Griekse mannen die prachtig speelde op gitaar en harmonica . De eigenaar nodigde mensen uit om mee te dansen en dat was leuk en grappig . Het eten is typische Grieks en prima klaar gemaakt .

2 augustus 2016 beoordeeld

Het was een hele gezellige avond. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de dans en muziek. Reserveer van te voren want het is een drukbezocht restaurant.

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Nette bediening. Specialiteiten zijn goed en lekker klaargemaakt. Voor herhaling vatbaar. Enig min puntje. Geen extraatjes welke je wel bij anderen krijgt

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden onder andere de zwaardvis besteld. Deze was echter behoorlijk taai wat komt doordat deze bevroren was geweest. Jammer!

Reizigers die Mamma Mia bekeken, bekeken ook

In Mamma Mia geweest? Deel je ervaringen!