“'Gezellig met griekse muziek en dans”
Beoordeling van Mamma Mia

Mamma Mia
Geclassificeerd als nr. 15 van 69 Restaurants in Nidri
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2016 beoordeeld

Het was een hele gezellige avond. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de dans en muziek. Reserveer van te voren want het is een drukbezocht restaurant.

13 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Nette bediening. Specialiteiten zijn goed en lekker klaargemaakt. Voor herhaling vatbaar. Enig min puntje. Geen extraatjes welke je wel bij anderen krijgt

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden onder andere de zwaardvis besteld. Deze was echter behoorlijk taai wat komt doordat deze bevroren was geweest. Jammer!

8 juli 2016 beoordeeld

Prima restaurant met mooi uitzicht over de haven. Viel me op dat veel klanten terugkomen en soms elke avond komen. Eigenaren zijn erg hartelijk en twee keer per week Griekse avond. Geen klederdracht maar goede muzikanten en wie wel mag meespelen of zingen, De eigenaar speelt trompet en danst. Op de andere avonden kan je in alle rust eten. Bijzonder is dat er een aparte speelkamer is voor kinderen. Zij kunnen daar zelfs eten .

17 juni 2016 beoordeeld

Matig restaurant door wederom opdringerig aanstellerig en vervelend personeel. Helaas kwamen wij daar te zitten op het moment dat er een Griekse avond bezig was en dat er nog net niet van je verwacht werd om mee te dansen.. Vanaf buiten was het niet te zien dat er iets aan de hand was ander waren we doorgelopen. Ik kreeg dus op het moment dat wij langs liepen de keuze of we binnen of buiten wilden zitten en koos helaas voor binnen, er werk ons een tafel gewezen die direct tegenover de muziek en dans stond, ik wilde graag naast mijn vrouw zitten maar werk verplicht tegenover mijn vrou neergezet met mijn gezicht naar het hele gebeuren toe, dat beperkt mij in mijn keuze waar ik wil zitten aan de tafel. Na een half uur wachten werd ons drinken gebracht en een half uur later het eten. Ik had bifteki en die was nog rauw van binnen. we hebben afgerekend en zijn vertrokken. Ook alweer een restaurant waar ik nog niet dood gevonden wil worden :P

Reizigers die Mamma Mia bekeken, bekeken ook

In Mamma Mia geweest? Deel je ervaringen!