“Heerlijk vertoeven”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Het eten is heerlijk, de sfeer is gemoedelijk, de cocktails zijn yummie en betaalbaar...kortom een fijne plek om wat uurtjes te verpassen..

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier een afzakkertje drinken lekker wijnen wijnen wijnen:)
het werden cocktails lekker
Zeer vriendelijk personeel
mooie aankleding van de zaak
Ontspannen sfeer een aanrader

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna elke avond hier geweest. Het personeel en de baas zijn ontzettend gastvrij en werken heel hard. Wat natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk is: de cocktails zijn heerlijk. Een aanrader dus! Waarom niet?

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld

Wat een geweldig terras is dit. Een baas die rondhuppelt en iedereen echt als koning behandeld , het persooneel dat lacht, en "The boss is mad, but the very best"... cocktails overheerlijk... super veel keuze uit mooie ijssmaken. Geen kleine zielige bolletjes maar echt waar voor je geld... en dan nog de WAFFFFFEEELLLLSSSS .. een genot om deze te eten... di Paris ... een toptent

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen hier de 1e avond, omdat je hier voor 5 euro sexy cocktails kon drinken. We werden uitstekend ontvangen door het niet alleen attente en grappige maar ook zeer vriendelijke personeel. De cocktails waren uitstekend en om die reden zijn we meermaals teruggekomen. De extra service die hier gratis wordt aangeboden is: chips en water bij de cocktails. Verder kan je heerlijk ontbijten. Wij raden vooral de American en Lefkadian breakfest aan wat wordt geserveerd voor een zeer goede prijs. Je kunt hier ook uitstekend lunchen met bijvoorbeeld een heerlijke club sandwich. De sides en sauzen zijn ook ten zeerste aan te raden! Wij hebben andere barren/café's geprobeerd, maar geen enkele kan tippen aan Di Paris. Je kunt hier erg relaxed zitten op fijne stoelen en banken. Ook als je sportfan bent kun je hier altijd wedstrijden en races als F1 kijken op twee grote schermen! Als je Nidri of het eiland Lefkada bezoekt raden wij ten zeerste aan om Di Paris te bezoeken!!!

Datum van bezoek: juli 2019

In Cafe di Paris geweest? Deel je ervaringen!