“keftedakia blijft heerlijk”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

1e avond weer in Griekenland dus even iets op Griekse wijze eten zag er gezellig uit en ook nog plekje vrij

Datum van bezoek: september 2019

7 juli 2019 beoordeeld

Hebben hier lekker gegeten voor zeer schappelijke prijs. Ligt op het einde v/d autovrije hoofdstraat. Kan soms wel ietsje drukker zijn

Datum van bezoek: juni 2019
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zag er leuk uit van buiten, maar de bediening was niet top. Eten niet bijzonder ook. Slappe frietjes maar erger nog, slechte hygiene of bedorven voedsel. We waren met zijn drieën, en s nachts waren er 2 van ons die vis hadden gegeten echt doodziek. Geplande boottrip af moeten zeggen en pas na 48 uur ging het iets beter maar nog steeds niet top. Domper op begin van onze vakantie.

Nog terug geweest om het te melden maar er kon niet eens een sorry vanaf. Alleen de mededeling dat dit nog nooit was gebeurd en daarna was de ober uitgepraat hierover.

Kortom, geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf buiten leek het een gezellig plekje.
Maar in de bediening ging er veel mis.
Als voorafje gebakken kaas, dolmidacia en pita broodjes.
En hoofdgerecht lam kleftiko.
En we bestelde een fles rode wijn.
Later kwamen ze eraan dat de rode wijn er niet van het seizoen was. Maar ze hadden wel 2 andere soorten.
Ja en die waren natuurlijk veel duurder.
En over de smaak kon ze ons niets vertellen.
Maar 0.5 liter roze besteld.
We waren nog niet klaar of hoofdgerecht kwam er al aan.
Deze heeft de ober eerst weer meegenomen.
Even later kwamen ze terug. Lam vermoedelijk in de magnetron weer opgewarmd. En de patatjes er koud bijgezet.
Ook bij andere tafels gingen er dingen fout in de bediening.
Bij de betaling kregen we stukjes meloen.

Datum van bezoek: september 2017
17 september 2017 beoordeeld

eten prima, bediening soms rommelig, maar wel heel vriendelijke mensen, gezellig kleine taverne, aan de hoofdweg, maar niet luidruchtig

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Trata Restaurant bekeken, bekeken ook

In Trata Restaurant geweest? Deel je ervaringen!