“Goed”
Beoordeling van Apollon

Apollon
Geclassificeerd als nr. 9 van 76 Restaurants in Nidri
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist gegeten uiteraard op aanraden van hier. Niet teleurgesteld. Vonden het goed. Prima kaart alles netjes. Ook aan de uitstraling is gedacht .
Vriendelijke open mensen met idd iets lekkers na van het huis.
Deze vakantie vast en zeker nog een keer

13 januari 2018 beoordeeld

Het eten is heerlijk met vriendelijke bediening. Het restaurant zit elke avond vol, daarom kwamen wij gewoon wat later dan is er vaak wel een plekje. Na de tijd heb je geen dessert te bestellen, want die krijg je gewoon van het huis. Aanrader!

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zorg voor een lege maag en uitgebreid de tijd de eigenaar van dit restaurant zorgt ervoor dat je niets te kort komt. Naast het heerlijke eten krijg je, steeds opnieuw, een verrassings versnapering. In de vorm van een lokaal alcoholisch drankje, een ijsje of een koffie. Het kan echt niet op. Dat alles met gezellig personeel dat graag doet alsof ze perfect Nederlands spreken en een grapje hier en daar maken dat dit wen echte avond uit wordt.

Naast ons tweede favoriete restaurant, komen we ook in dit restaurant meerder keren tijdens onze vakantie.

Ik kan dot top restaurant dan ook van harte aanbevelen.

6 oktober 2017 beoordeeld

Zit elke avond vol dat zegt al genoeg maar je krijgt dan ook zeer vriendelijke bediening, erg goed eten én ze stoppen je vol met gratis lekkers o.a. nóg eens een rondje drinken, toetje, ouzootje of likeurtje, koffie en soms nóg eens een ouzootje. Je kúnt alles treffen en dat kan ook teveel van het goede zijn maar je hóeft t niet op te drinken ;-) Buiten de gatis dingetjes om is het gewoon een goed en gezellig restaurant.

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Nidri twee keer een bezoek gebracht aan dit restaurant. Het eten was zeer lekker, de bediening was prima, het was een waar feestje om hier gast te zijn.

In Apollon geweest? Deel je ervaringen!