TripAdvisor

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

onverschillige tegemoetkoming van personeel kipsouvlaki met bacon wilden we zeker proberen maar toch veel verbrande bacon en uien maakt toch slechte indruk als je er vol verwachting gaat eten Leuke plek onder de bomen aan zee maar je wordt door het personeel wel gewezen op het feit dat door de vele volgels in de bomen er wat op je bord of tafel terecht kan komen kortom geen ontspannen etentje

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten voor het restaurant op hun ligbedden. Als je voor tenminste €15 consumeert dan zijn de bedjes gratis. Daarbij bedienen ze aan het strand.
Erg vriendelijke meid en heerlijke salade gegeten

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juni 2019 beoordeeld

Er hangt een relaxte gezellige gemoedelijke sfeer. Gevarieerde kaart, vriendelijk personeel en staat meteen klaar om je te helpen. Alles is kwaliteit; van de aankleding tot aan het heerlijke eten!
Wij hebben in een week vakantie er 3 keer gegeten 1 keer lunch en 2 keer dinner. Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2019
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, mooie setting en uiteraard heerlijk aan het strand. Er werd erg veel knoflook gebruikt in een aantal gerechten, wat soms wat overheerst. Verder prima gelunched / geborreld.

Datum van bezoek: mei 2019
18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle mooie reviews verwacht je meer dan je krijgt. Locatie is prachtig aan het water net buiten de drukte. De kwaliteit is gemiddeld maar de prijzen zijn dat niet. Mijn mediteraanse risotto had geen smaak, daarnaast zaten er maar 4 mosselen in en een stukje gegrilde vis erin. De souvlaki was aan de droge kant en de sla zag eruit alsof het er al de hele middag lag. De frietjes waren wel lekker. De bediening was niet bijzonder attent. Bestek werd op tafel gegooid. Niemand kwam vragen of het smaakte. We zijn uiteindelijk zelf naar de kassa gelopen om te betalen waarbij we op de rekening zagen dat er 4.40 euro voor een fles water in rekening is gebracht. Terwijl je in andere restaurants 1.50 euro betaalt. Niet voor herhaling vatbaar. De dag ervoor voor een stuk minder geld veel beter gegeten.

Datum van bezoek: september 2018

In The Pinewood geweest? Deel je ervaringen!