“Goed eten”

Bardis Tavern
Geclassificeerd als nr. 9 van 78 Restaurants in Nidri
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Klein zaakje
Trotse eigenaar vriendelijk in de bediening
Lekker eten
Kleine kaart voor en hoofdgerechten

Datum van bezoek: september 2019

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de eerste keer geweldig te hebben gegeten toch nog een keer terug. Ik had de keftades besteld en die portie was echt superklein 3 mini gehaktballetjes. Was nog niet genoeg voor een peuter. Mijn man had vlees vol met botjes, nadat we ons beklag hadden gedaan dat het wel heeel erg weinig eten was kregen we de ouzo (2 glaasjes) gratis. Bij de meeste restaurants is het al gratis. Nee dit bezoek was geen succes, had nog steeds honger en was teleurgesteld dat ze het niet beter hadden opgelost met bv gratis frietjes of iets dergelijks.

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten ter plekke bereid in de open keuken. De stifado was ontzettend mals. Erg aardige familie.

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit plekje was de reden dat wij ons verblijf in Nidri met een macht hebben verlengt! Dit is wat Griekenland zo’n fijn vakantieland maakt; heerlijk, eerlijk en vers eten bereidt op de grill voor je neus. Een hartelijke familie die je verwelkomt en in de watten legt. Ga hier heen!

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een geweldig klein restaurant met een super gezellige bediening. De hele familie doet enorm zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Mijn stifado was echt heerlijk, octopus was geweldig, en de reuze garnalen smaakten super. De eigenaar zette de ventilator lekker dichtbij ons, dochter kwam gezellig een praatje maken. Kortom ga hier eten en geniet van het heerlijke eten en de sfeer....

Reizigers die Bardis Tavern bekeken, bekeken ook

In Bardis Tavern geweest? Deel je ervaringen!