“Top!”
Beoordeling van Tranquilo

Tranquilo
Geclassificeerd als nr. 50 van 78 Restaurants in Nidri
4 weken geleden beoordeeld

Goed eten met zorg bereidt , zeer goede bediening zowel overdag als in de avond . Sfeervol ...goede plek om te zijn in Nidri .

Datum van bezoek: september 2019

15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht. Je kan lekker zitten met uitzicht op de bootjes in de haven. We hadden een Griekse salade en club sandwich.

Datum van bezoek: juni 2019
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt was matig. Moesten 25 minuten op een croissant wachten want die werd vers gemaakt. Bleek nog niet gaar te zijn.
Continental ontbijt met jus d'orange die gewoon uit pak komt.
Uitzicht is erg mooi. Eieren erg goed met name de omelet.
Eerste restaurant waarvan de bediening ons een fijne dag wenste na het verlaten van het restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras / bar aan het begin van de boulevard om wat te drinken. Vriendelijke bediening. Gelegen naast bootverhuur Trident boats.

Datum van bezoek: juli 2018
9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker rustig plekje om na het diner tot rust te komen. Lekkere latte en Italian coffee. Lunch ook prima verzorgd.

Datum van bezoek: juli 2016

In Tranquilo geweest? Deel je ervaringen!