“Leuk om een keer gezien te hebben”
Beoordeling van Yellow Bridge

Full-Day Island-Hopping Tour vanuit Bali
Geclassificeerd als nr. 4 van 9 dingen om te doen in Nusa Lembongan
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opvallende brug die lembogan met Candigan verbindt
Druk door dr vele scooters maar goed te doen
Aan het einde van de brug bereik je het kleinere eiland wat leuk is om per scooter te bekijken

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n tweeen op de scooter over de brug naar Ceningan. Beetje eng. Stijl erop en stijl eraf. Verder heel smal, je kunt elkaar nauwelijks passeren. Wel indrukwekkend.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet eroverheen om naar het kleinere van de twee Nusa eilanden te komen. Dus het is gewoon een functionele brug. Ik zou er nou niet speciaal voor naartoe gaan.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is leuk dat de brug twee eilanden verbind en dat je er overheen kunt gaan met de scooter, maar aan de brug zelf valt er vrij weinig te zien, dus niet echt heel bijzonder

Bekijk meer beoordelingen
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een korte stop gemaakt. De brug verbindt twee eilanden met elkaar. De brug deed ons denken aan de Golden gate bridge alleen dan veeeel kleiner en in het geel. Leuk om even gezien te hebben.

Reizigers die Yellow Bridge bekeken, bekeken ook

In Yellow Bridge geweest? Deel je ervaringen!