“Verwacht geen waw gevoel.”

Geclassificeerd als nr. 10 van 29 dingen om te doen in Nusa Lembongan
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustige boottocht van klein half uur door de mangrove. Ging me wat vervelen want het is niet echt boeiend. Heb al mooiere gezien. Geen vogels of vissen gezien. Geen absolute todo vind ik.

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 25 minuten varen door de rust van een mangrove gebied. Het is relatief kort maar de natuur is en blijft prachtig om op deze manier te bekijken.

9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De route er naar toe is al prachtig. Heerlijk over het eiland met je scooter. Het strand gedeelte bij de Mangrove is mooi. Het is allemaal wel een beetje commercieel. De tocht is leuk maar niet erg spectaculair. Let ook als je er bent op de drijvende pretparken voor de “Chinezen” die net voor de kust liggen.

Ons reisverhaal op: onzereiservaringen.nl

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

50000 per persoon betaald.
Er valt niet veel te zien, buiten kleine krabben en wortels van bomen.
Gids gaf ook geen toelichting.

Bekijk meer beoordelingen
19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de dagtocht naar Lembongang Mangrove Forest bezocht. Met een punter tocht gemaakt door de mangroves. Wij vonden dit een van de mooiste plekken van het eiland. Rust en natuur!

Reizigers die Mangrove Forest Nusa Lembongan bekeken, bekeken ook

In Mangrove Forest Nusa Lembongan geweest? Deel je ervaringen!