Vandaag geopend: 08:00 - 18:00

vanaf US$ 65,00
vanaf US$ 70,00
vanaf US$ 120,00
Beoordeeld op 23 maart 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk 25 minuten varen door de rust van een mangrove gebied. Het is relatief kort maar de natuur is en blijft prachtig om op deze manier te bekijken.

Beoordeeld op 9 maart 2018 via mobiele applicatie

De route er naar toe is al prachtig. Heerlijk over het eiland met je scooter. Het strand gedeelte bij de Mangrove is mooi. Het is allemaal wel een beetje commercieel. De tocht is leuk maar niet erg spectaculair. Let ook als je er bent op de drijvende pretparken voor de “Chinezen” die net voor de kust liggen.

Ons reisverhaal op: onzereiservaringen.nl

Beoordeeld op 2 maart 2018 via mobiele applicatie

50000 per persoon betaald.
Er valt niet veel te zien, buiten kleine krabben en wortels van bomen.
Gids gaf ook geen toelichting.

Beoordeeld op 19 januari 2018 via mobiele applicatie

Op de dagtocht naar Lembongang Mangrove Forest bezocht. Met een punter tocht gemaakt door de mangroves. Wij vonden dit een van de mooiste plekken van het eiland. Rust en natuur!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn beide wel natuurliefhebbers en boekten een boottochtje met gids die ons meer zou vertellen. Eenmaal vertrokken bleek die gids geen Engels te spreken.... dat maakt het wel erg saai, want na 5 minuten zie je niks nieuws meer. Met Engelssprekende gids of met de kano of sup is het leuker denk ik. Als je een gids inhuurt, check dus even of deze Engels spreekt ;-).

Datum van activiteit: november 2017