Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Bay Shore Huts is een aanrader, een prachtig uitziende hut,prachtige terrein en vriendelijk personeel.

Vooral een meneer, die altijd vraagt hoe het gaat en hoe de kamer was. Een top gozer.

Ik weet niet hoe, maar de temperatuur vannhet zwembad daar is perfect!

Je krijgt door de omgeving een vertekend beeld, het eiland is voor onze manier van leven extreem vervuild. Maar heeft ook heel veel schone en mooie plekken.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst na een dodentrip achterin een pickup.

De houten paden in de mooi onderhouden tuin leiden naar houten hutjes met een rieten dak.
Die zijn stijlvol ingericht met wit/turkooise tinten. Ook de buitenbadkamer was netjes en mooi.
Wij hadden hut 6 en hadden een prachtig zicht op de zee en het infinite zwembad.
Ik lag helaas een dag ziek op bed (vuil water gedronken in Lombok) en ondanks de goede airco was het zeer warm in de huisjes maar normaal gezien merk je dat wss niet.

Het eten is er lekker, de cocktails straf. Een beetje meer licht aan de tafels zou goed zijn, het was er stikdonker.
Ontbijt, keuze uit verschillende ontbijten. De 'continental' was dik in orde. Wel veel vliegen aan de ontbijttafel.

Het strand is niet echt een strand maar rotsen maar dat stoorde niet want er waren 2 zwembaden.

Toen we wilden duiken regelde de eigenaar direct een duikschool. Jammer dat ik ziek werd en moest afzeggen maar mijn man heeft ontzettend genoten van zijn duiken.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Erg leuke hutjes op een kleinschalig complex (16 vrijstaande hutjes). Er werd dagelijks schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk. Er zijn zwembaden, waarvan 1 aan het strand. Wij hebben genoten van ons verblijf hier!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben 3 nachten doorgebracht in Bay Shire Huts en geweldig genoten.
Fijne ontvangst met een welkomst drankje en daarna naar de mooi gelegen hutten. We hadden zeezicht geboekt maar uiteindelijk zaten we een rang hoger, gelukkig toch enige zicht op zee.
Ontbijt en beding waren prima en de keuzes voor het ontbijt ook.
Er zijn voldoende dag tripjes te maken en een aanrader is zeker een dag met een scooter het eiland over.
Even wennen aan verkeer maar het is zeer goed te doen.
Tip: boek niet te snel bij het hotel maar kijk lokaal er is voldoende aanbod!!
Op dit eiland wordt vroeg gegeten zo rond 18:00 en 20:00 uur, dus leuke restaurantjes reservering gewenst.
Ideaal is dat bijna elke restaurant een haal en breng service heeft.

Wij hebben genoten van 3 geweldige dagen en hadden dit niet willen missen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 6 juli 2017 via mobiele applicatie

Bay Shore Huts heeft 2 zwembaden met genoeg stoelen. Personeel was erg aardig en hielp je met het huren van een scooter.
Eigenaar kwam in de ochtend bij het ontbijt vragen hoe het ging en of je lekker had geslapen.
Wij hebben hier 2 nachten geslapen, genoeg om het eiland en nusa Ceningan te ontdekken.
Hutje ziet er erg mooi uit.
Ontbijten doe je aan de zee. Wat mooi uitzicht geeft.

Datum van verblijf: juli 2017