“Fantastisch restaurant aan het strand van mushroom bay”
Beoordeling van Hai Ri Zen

Hai Ri Zen
Geclassificeerd als nr. 3 van 174 Restaurants in Nusa Lembongan
5 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten hier in dit restaurant. Het ziet er heel chique uit en zo wordt je ook ontvangen. Je hebt er keuze uit kleine of grote borden met veel heerlijke keuzes. ook de nagerechten zijn verrukkelijk. Niet voor niets op nummer 1 op tripadvisor. Zeker een aanrader bij je verblijf op Nusa Lembongan

Datum van bezoek: augustus 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Ri Zen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear 482vincentv

Thank you for acknowledging our #1 status on Lembongan Island is justly deserved - we’re proud of this position but are always striving to get better each and every day - we hope to see you next time

9 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op mijn 50ste verjaardag hier gegeten. In de ochtend een email gestuurd met verzoek om de beste tafel qua uitzicht zonsondergang. Ondanks dat we dit verzoek op de dag zelf deden kregen we een vriendelijk bericht terug dat het geregeld was. Bij aankomst inderdaad de beste tafel. Zon zakte recht voor onze neus in de zee.
Het eten was echt bijzonder smaakvol. We hadden totaal 5 small dishes, dat is genoeg voor 2 personen. Restaurant is van bamboo wat erg mooi is. Persoonlijk zou ik de feestverlichting om de bamboepalen weglaten, maar dat is een smaakdingetje.
Personeel is erg vriendelijk.
Nog verrast met een live happy birthday, gezongen door een aantal personeelsleden met een kleine gebakjes en een brandend kaarsje.
Zeker een aanrader, we hebben heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: september 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Ri Zen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2019

Dear Veer69

Firstly - happy birthday. We're glad we could accomodate your last minute request to join us to celebrate your most important milestone. Our friendly staff love nothing more than a rendition of "happy birthday" to our guests !

The sunsets are magic - we're glad it turned on one of Lembongan's famous sunsets and thrilled to hear your experience was a fitting choice for your 50th birthday celebration !

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via TripAdvisor en enorm genoten van het diner. Niet alleen het eten, maar vooral ook de service was uitstekend. Reserveren is wel aan te raden, wij hadden dit niet gedaan, maar mochten met ons drankje aan een salontafeltje met uitzicht op zee wachten tot er een tafel vrij was. Prijs is iets hoger dan gemiddeld, maar is het zeker waard!

Datum van bezoek: september 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Ri Zen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dear Dirk v

Appreciate your five star review - bookings are certainly advisable but we do appreciate your positive feedback on our staff & service

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten op onze eerste avond in lembongan. Verse producten en ook een kindermenu voor ons dochtertje. Restaurant is deels in de openlucht en sfeervol opgericht met gezellige lampjes! Daarnaast kun je de zonsondergang prachtig zien. Vriendelijke staff en vlotte service. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Ri Zen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

Dear Kirsten1607

Thanks for your “breath taking” review - you’ve covered every aspect of what we’re trying to achieve. We hope to see you again !

2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Vooral het toetje geflambeerde banaan en risotto zijn een aanrader. Locatie is top, bediening attent en gerechten zijn mooi opgemaakt. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Ri Zen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2019

Dear X1194RTraymondl

Appreciate your feedback ! Our risotto for mains and banana for dessert are always a hit, complemented by the service & location as you say - we hope to see you again !

Reizigers die Hai Ri Zen bekeken, bekeken ook

In Hai Ri Zen geweest? Deel je ervaringen!