Beoordeeld op 7 augustus 2019

We verbleven met ons gezin, 2 volwassenen en drie kinderen (16, 14, 11), hier 3 nachten. We hebben het heerlijk gehad. Mooie hutten, veel privacy, zeer goed onderhouden, veel activiteiten en vriendelijke en toegewijde staff. De manager kwam s ochtends vragen of we een goede nacht hadden gehad omdat er ook een huwelijksfeest was in het resort. Dat stelden we erg op prijs. Eten in Ha Ri Zen en het restaurant van het resort kwalitatief top! Echt een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

Perfecte plek voor de start van onze huwelijksreis! Vriendelijk en behulpzaam personeel en erg lekker eten! Wij hebben 4 nachten doorgebracht op dit prachtige eiland. Ook nog tijd gehad om 1 dag naar Nusa Penida west te gaan... een echte aanrader!
Een rondje op de scooter is hier goed te doen. Er rijden weinig auto’s op nusa Lembongan.

Datum van verblijf: juli 2019
Alana C, Guest Relations Manager van Hai Tide Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear nicksheila

Thank you for choosing Hai Tide Beach Resort as your honeymoon destination - it is perfect for two newlyweds who are looking to unwind after what is a busy lead up to a wedding !

The food that our two restaurants Hai Bar & Grill & Hai Ri Zen offers is second to none - and very popular with both our resort & walk in guests

We wish you all the happiness in your futures together !

Beoordeeld op 21 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk eiland en een prachtige locatie om een aantal dagen te verblijven.

Wij hadden een Lumbung huisje aan het strand en dit was bovenverwachting goed. Netjes, schoon en zelfs je kamer wordt s’avonds muggen vrij gemaakt. Heerlijk in slaap vallen met de zee geluiden op de achtergrond

Zeer vriendelijk personeel en het ontbijt was naar eigen keuze. Zeer smakelijk!

Overdag is het wat drukker op het strand door dagjes mensen, maar hier geen hinder van ondervonden.

Datum van verblijf: september 2018
BaliHaiOperations, Operations Manager van Hai Tide Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Dear Vacationer666431, I am very happy to hear that you enjoyed our Hai Tide Beach Resort's beautiful beach location and that it exceeded your expectations. I will pass your compliments to our resort manager and staff, thank you for your kind review and we hope to welcome you back again during your next visit to Nusa Lembongan.

Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

Je vertrekt vanuit Benoa met de boot naar het eiland. Hier is een tafeltje voor je gereserveerd met koffie/thee met enkele muffins.

Na de oversteek wordt je vriendelijk ontvangen en krijg je een welkomstdrankje.

Wij hadden een Lumbung aan het stand, zeker de meerprijs waard! Een nette kamer en van alle gemakken voorzien, klamboe, koelkastje en airco. En aan het begin van de avond komen ze sprayen tegen de muggen.

Het is even wennen als de dagjes mensen aankomen, het is gelijk druk. Maar om te zien hoe iedereen van boord klautert en probeert droog op het strand te komen is een feest om te zien. En met 10 minuten is een rustig strand veranderd in selfie-beach.

Wij komen hier zeker terug als we in de buurt zijn!

Datum van verblijf: september 2018
BaliHaiOperations, Operations Manager van Hai Tide Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear Alpin3stars, thank you for your kind review, I am very pleased to hear that you enjoyed your stay at our Hai Tide Beach resort, we would love to welcome you back again during your next visit to Mushroom Bay.

Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

We zijn vriendelijk onthaald geweest bij onze aankomst. Duidelijke uitleg ontvangen over wat het resort allemaal in petto heeft. De hutjes zijn heel leuk en gezellig! Iedere dag wordt het hutje mooi opgemaakt en s'avonds komt het personeel nogmaals langs om het hutje muggenvrij te maken. All in formule in mogelijk maar wij hebben enkel a la carte gegeten. Ontbijt was inclusief maar ook a la carte wat eens heel uitzonderlijk en aangenamer is. Je kan vanuit het hotel een scooter huren om het volledig eiland te verkennen, wat zeker de moeite is.(In 1 dag kan je het ganse eiland verkennen) Hotel is aanrader. We komen waarschijnlijk nog eens terug !

Datum van verblijf: mei 2018