“Heerlijke pizza's!”
Beoordeling van Hallo Warung Bar & Grill

Hallo Warung Bar & Grill
Geclassificeerd als nr. 39 van 174 Restaurants in Nusa Lembongan
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden van de recensies van TripAdvisor vernomen dat je daar heerlijke pizza's kon eten dus die moesten we natuurlijk proberen, we waren al een paar keer langs gereden met de scooter omdat we het niet konden vinden omdat de naam van het restaurant niet goed zichtbaar was, maar uiteindelijk gevonden en heerlijk gegeten, en de bediening goed en erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke wanrung, hele vriendelijke familie, heerlijk eten, spotgoedkoop, aanrader om heen te gaan!

Datum van bezoek: september 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm aardig personeel, continu met een glimlach. Op de achtergrond heerlijke relaxte reggae muziek.
Simpel ingerichte tent. Lekker gegeten

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou er zo maar voorbij lopen. Dat zou spijtig zijn! 4 keer heerlijk gegeten zeer vriendelijk onthaald en zeer eerlijke prijzen. We hebben er zelfs andere mensen naartoe gestuurd. Geen hele grote portie, maar met deze prijzen hou je dan gemakkelijk plaats over voor een lekker dessert. Wij waren heel tevreden! We hebben in duurdere zaken soms slechter gegeten

Datum van bezoek: juli 2019
delaybagus, Manager van Hallo Warung Bar & Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Dear
Thank you for coming to our restaurant, and we apologize if there is something that is not acceptable while you are at our restaurant, we will always give the best to all of our guests. we all hope you will come back to our restaurant. and we really hope you can recommend our restaurant to all your friends who will come to Lembongan.

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele keren gaan eten en altijd lekker gegeten voor een geweldige prijs. Super vriendelijk personeel waar niets teveel voor is. Ik raad iedereen aan om er zeker eens langs te gaan.

Datum van bezoek: juli 2019

Dear

Reizigers die Hallo Warung Bar & Grill bekeken, bekeken ook

In Hallo Warung Bar & Grill geweest? Deel je ervaringen!