“Pareltje”
Beoordeling van G Pan Corner

G Pan Corner
Geclassificeerd als nr. 31 van 166 Restaurants in Nusa Lembongan
20 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten! De kreeft en de calamari zijn zeker een aanrader. Ook is de pick-up service heel goed geregeld.

Datum van bezoek: december 2018

10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op zoek bent naar fantastische gegrilde vis dan is deze plek echt een aanrader. Het is even een hobbelige weg over, maar als je die gehad hebt vind je lekker eten van de BBQ / grill. De bediening is erg vriendelijk en de eigenaresse kwam nog even een praatje maken. Als toertje een local fruit gekregen, wij zijn erg tevreden.

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per ongeluk zijn we hier terecht gekomen. We waren niet teleur gesteld. Je zou hier alleen al gaan eten vanwege de loempia’s, die waren super vers zelf gerold. Fijne mensen ook.

Datum van bezoek: november 2018
15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enigszins afgelegen, maar daarvoor is de shuttle service een uitkomst. Dit familie restaurant heeft niet alleen een geweldige kaart, de gerechten overtreffen het menu. BBQ kreeft, heerlijke soep en vruchtensappen. Het was een waar genot. Lieve mensen zijn het, dankbaar dat de gasten komen. Hele fijne ervaring! Ga er naartoe!

Datum van bezoek: oktober 2018
11 oktober 2018 beoordeeld

- je wordt opgehaald en weggebracht
- super aardige bediening
- verse vis van de bbq
- goede prijs en kwaliteit verhouding
- 4 dagen Nusa Lembongan en 4 dagen bij G-pan corner gegeten.
Absolute aanrader !!!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die G Pan Corner bekeken, bekeken ook

In G Pan Corner geweest? Deel je ervaringen!