Beoordeeld op 3 september 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier vier nachten geslapen tijdens onze reis in Bali/ nusa lembongan. Het personeel is buitengewoon aardig, en staat altijd klaar. De huisjes met binnentuin en zwembad oogt als een klein paradijsje en is heel aangenaam rustig. Er wordt dagelijks een retourtje met een golfkarretje aangeboden als je dat wilt, extra service van het hotel. Als enige kunnen wij aanmerken dat het ontbijt van het hotel bij het barretje hier vlakbij niet helemaal dezelfde kwaliteit biedt als het hotel zelf. Dat kan zeker beter.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Drie dagen hier doorgebracht en we hadden het geluk gebruik te mogen maken van de nieuwste villa! Heerlijke bedden en een mooie accommodatie. Het zwembad was een welkome afwisseling en vanuit dit villapark kun je gemakkelijk tripjes organiseren om Nusa Lembongan verder te verkennen. Een dikke pluim voor het personeel die het iedereen zo goed mogelijk naar de zin wil maken!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juli 2019

Voor de 2de keer dit hotel geboekt, nieuwe schitterende kamer, zeer gastvrij en erg vriendelijk..voor herhaling vatbaar.. voelde als thuiskomen, personeel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

We hebben hier een heerlijke tijd gehad. Vriendelijk personeel, heel schoon, heerlijk zwembad en prachtige accomodatie. Personeel heeft ons aan het eind van onze vakantie weggebracht naar de haven en ook een scooter huren kon bij het personeel. Ze stonden altijd voor ons klaar, heel fijn! De geur van de handdoeken en lakens is heerlijk!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019 via mobiele applicatie

Dit is en blijft voor mij het beste verblijf op Lembongan. Al 4x eerder hier geweest en zal hier ook altijd terugkomen als ik naar Nusa Lembongan ga. Mooie, ruime en schone villa’s voor een zeer goede prijs. De staff is erg vriendelijk en wil je overal mee helpen! De ligging is perfect!

Datum van verblijf: december 2018