Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke huisjes zijn dit, goed onderhouden en een schattige buitenbadkamer. Lekker rustig gelegen en een mooi zwembad.

Kregen van de manager al een berichtje vooraf of hij onze transfers kon regelen voor een goede prijs en dit gelijk bij hem vastgesteld. Bij aankomst leuke informatie over de omgeving en een welkomstdrankje.

Hebben ter plaatse een scooter gehuurd alleen als je geen ervaring met rijden hebt doe dit dan niet. De scooters zijn niet in hele goede staat en de wegen hobbelig dus vereist wat ervaring. Dit aangegeven bij de manager en maakte hier geen probleem van en handelde het juist af, hoefden niet te betalen.

Tip, je kan vanaf het hotel lopend naar devils tear en dream beach. Bij dream beach kan je lekker eten bij café pandan

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven 3 nachten in The Cubang Hut’s. Wat een rustgevende plek. Zeker als je net uit het drukke Bali komt.
De hutjes zijn mooi en schoon. De tuin is prachtig en wordt goed onderhouden. Het eten is erg goed. Het ontbijt bestaat uit voldoende keuzes. Dineren kun je hier goed. Echt een aanrader. Service en personeel is uitmuntend. Ze staan altijd voor je klaar. Wij waren de e-reader vergeten en mede dankzij Putuh hadden wij deze 2 dagen later weer terug. Dat noem ik nog eens service! Dikke 10!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Het begon zo’n 3 weken voor ons vertrek, we kregen een app bericht van Suma met informatie dat hij de transfer kon verzorgen vanaf ons hotel in Bali. We hebben daar gebruik van gemaakt en geen spijt van gehad, ook financieel geen geldklopperij. Ontzorgen heet dat. We hebben er 4 nachten geslapen, het was echt top !!
- goed betaalbaar, zowel de overnachting als het eten en drinken.
- prima lokatie, paar minuten lopen naar Devil tears
- de kamer, het terrein, zwembad, restaurant waren zeer schoon.
- minibar aanwezig, ook waterkoker met thee/koffie in de kamer
- lekkere bedden met klamboe
- lekkere stoelen op het overdekte terras van de hut
- super vriendelijk personeel, er was geen nee te koop
- heerlijk zwembad met prima ligbedden
- mooie tuin
- scooter te huur via de receptie met uitleg over de mooiste plaatsen om te stoppen
Kortom, een absolute aanrader !!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 29 juli 2018

Wij verbleven 4 nachten in dit zalige hotel. De accommodatie bestaat uit 7 hutten, een heerlijk zwembad en een goed restaurant. De hutten zijn gezellig ingericht en hebben een buitenbadkamer. Ze worden prima onderhouden. Rond het zwembad met voldoende ligbedden is een mooie tuin aangelegd. Het eten is er lekker en er is een uitgebreide keuze. Het personeel is er echt top. Iedereen is er super vriendelijk en behulpzaam.

De ligging is ideaal. Je ligt vlak bij Dream Beach en Devils Tear. We zijn van hieruit te voet naar Blue Lagoon op Nusa Lembongan geweest. Dit is goed te doen.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons bezoek aan Nusa Lembongan hebben we vijf nachten in dit kleine paradijsje geslapen. Het ligt niet direct aan Dreambeach, maar die halve minuut lopen is het waard. Daardoor zit je heerlijk rustig in dit resort. Het is kleinschalig en het personeel is erg aardig.

Heg resort bestaat uit vijf bungalowtjes, maar ze zijn er bij aan het bouwen. De bungalows zijn vrij nieuw en spik en span schoon. Vanuit je bungalow stap je zo naar de heerlijke ligstoelen van het relaxte zwembad. Het zwembad is met bankjes in het water precies gemaakt om heerlijk te ontspannen.

Het ontbijt is vers en lekker! We hebben ook een paar keer hier gedineerd. Dit was erg lekker en eigenlijk beter dan bij de restaurants in de omgeving.

Vanuit de Cubang huts kun je makkelijk met een scooter het eiland rond die ze nog even voor je voltanken. En daarbij een aantal goede tips over de mooiste plekken van Nusa en waar nog weinig toeristen zijn.

Het is een verblijf om iedereen aan te raden op dit prachtige eiland!

Datum van verblijf: mei 2018