“Lekker gegeten! ”
Beoordeling van Papa Tarros Bar and Resto

Papa Tarros Bar and Resto
Geclassificeerd als nr. 3 van 147 Restaurants in Nusa Lembongan
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten voor een goeie prijs! Leuke en gezellige sfeer, ook de bediening is erg vriendelijk en gastvrij.

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heerlijk. Vooral de saté! Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van eerdere recensies op trip, gaan eten bij papa tarros. Bij onze aankomst was het nog niet zo druk, maar al snel liep de hele tent vol. Het eten was super lekker. De chickenwings waren echt super lekker en de rest van het eten overigens ook!! Een “min puntje”, de eigenaar was alleen in de bediening en met 25 eters wordt het lastig om overzicht te houden. Wij kregen bijvoorbeeld ons voorgerecht pas tijdens het hoofdgerecht, verder kwamen de gerechten niet tegelijk. Wij vonden het allemaal niet zo erg omdat de man echt heel erg zijn best deed om het allemaal goed te doen!
Conclusie het eten was geweldig en de rest, relax het is immers vakantie ‍♂️.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het donker op de scooter is het nog best een avontuur om er te komen maar zeker de moeite waard. De chicken cashew is ontzettend lekker. De bahn mi is niet zo lekker als in Vietnam (logisch) maar zeker ook lekker.

Aanrader dus.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Soep lemongras pittig, erg lekker. Viskoekjes erg lekker, maar helaas kip cashewnoten was eigenlijk niet te eten. Volledig doorgekookt, zelfs de cashewnoten waren snot. Jammer, een leuke gezellige plek. Hopelijk een 1malige misser.

Reizigers die Papa Tarros Bar and Resto bekeken, bekeken ook

In Papa Tarros Bar and Resto geweest? Deel je ervaringen!