“De fijnere keuken”
Beoordeling van L Good Bar and Grill

L Good Bar and Grill
Geclassificeerd als nr. 36 van 143 Restaurants in Nusa Lembongan
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tof adresje op het eiland. Lekkere cocktails en eten. Ietwat verfijnder, toffe sfeer met live muziek, aanrader.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zag er leuk uit qua sfeer maar eten viel tegen, mijn lam was zwaar overcooked erg taai en mijn vriend had tonijn en gamba's van de bbq wat ook overcooked was. Zonde want het zag er wel goed uit de bereiding van het eten is helaas minder.

8 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs hier gegeten. Ik had Gamba’s van de BBQ genomen en mijn vrouw steak. De gamba’s gingen dan nog wel maar de steak “medium” gebakken was te lang gebakken, niet mals.
Bij de BBQ kon je salade uit salade bar nemen wat niet veel voor stelde.
Misschien zijn we verwend omdat we hiervoor van Gili Air afkwamen en daar vaak scallywags hebben gegeten. Wat was het daar geweldig.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten onder het genoten van livemuziek. Vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteit verhouding.

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verademing om personeel te zien dat plezier heeft in het werk. Lekker eten, live muziek en Prettige bediening.

Reizigers die L Good Bar and Grill bekeken, bekeken ook

In L Good Bar and Grill geweest? Deel je ervaringen!