“Weinig toeristen en heel goed eten”
Beoordeling van Cantinho da Cidade

Cantinho da Cidade
Geclassificeerd als nr. 19 van 106 Restaurants in Saint-Gilles
29 april 2018 beoordeeld

Dit is een restaurant waar we weinig toeristen troffen en veel Portugezen; een goed teken! Brood en olijven kwamen op tafel, een fles (prima) huiswijn van 12,00 euro volgde. Binnen een half uur zat het restaurant vol en stonden de mensen in de rij voor een tafel. We hebben tapas als voorgerecht genomen en als hoofdgerecht hadden we een steak; de ene met Portugese saus en de andere met groene pepersaus. Om je vingers bij op te eten!! Er staat ook veel vis op de kaart, inclusief gerechten met bacalhau (wat er zeer goed uit zag). Kortom; een restaurant waar we graag terug zullen keren.

2 april 2018 beoordeeld

Je voelt je in vakantiestemming. Verzorgde bediening en zeer lekker eten voor een relatief goeie prijs.Wij waren aangenaam verrast. Zeker voor herhaling vatbaar.

25 februari 2018 beoordeeld

De helft van de menukaart was niet beschikbaar,... Dus Dan maar diepvriessteak, jammer want we wilden echt wel Portugees eten, de bacalhau was op, de andere vis ook, Dan schoot er niet veel meer over.

7 april 2017 beoordeeld

Gezellig portugees restaurant. Eenvoudige portugese keuken, portugese uitbaters, de meeste klanten zijn ook portugees. Vlotte en vriendelijke bediening, dagmenu op weekdagen.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk typische Portugees restaurant. Lekker eten en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Picana ten zeerste aan te raden.

Reizigers die Cantinho da Cidade bekeken, bekeken ook

Saint-Gilles, Brussel
Saint-Gilles, Brussel

In Cantinho da Cidade geweest? Deel je ervaringen!