“Eerlijk Grieks met een Brusselse knipoog”

Au Bon Coeur 3 (gare du midi)
Geclassificeerd als nr. 10 van 111 Restaurants in Saint-Gilles
Keukens: Grieks
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eerlijk Grieks eten zonder poespas. De "ribbetjes" (de Brusselse kant) zijn ook niet te versmaden. Gewoon goed eten voor een prima prijs. Ik kom vast weer eens terug.

Datum van bezoek: september 2016

30 augustus 2016 beoordeeld

De bediening was vriendelijk de frieten zo als altijd 1x gebakken de ribbetjes waren lekker maar de sla viel tegen ik miste de heerlijke gekruide olie, azijn erin.
Ook de vernieuwing van de zaak is niet ten goede gekomen voor de sfeer, een beetje kantine.

Datum van bezoek: augustus 2016
1 maart 2016 beoordeeld

Tof en betaalbaar restaurantje. Erg gekend voor lekker gekruide ribbetjes. Griekse specialiteiten: fantastische dolmadakia, tzatsiki.
Vraag zeker salade met feta en witte kool, super lekker.
Reken op gemiddeld een 25 pp en je hebt fantastisch gegeten.

Datum van bezoek: februari 2016
30 oktober 2015 beoordeeld

Toen in voor 40 jaar student was in Brussel, bestond dit restaurant op een ander locatie in Sint Gillis. Het werd gerund door de 'grootouders' van de huidige uitbaters, een koppel dat voor het Griekse kolonelsregime was gevlucht. Ondertussen is de derde generatie aan zet, maar het menu is nog steeds hetzelfde, onvervalst eerlijk. Enkel de wijnkaart is erop vooruitgegaan. De schotels worden nog steeds door de disgenoten gedeeld, een plezante gemmenschappelijke ervaring. Gewoon doen!

Datum van bezoek: maart 2015
3 augustus 2015 beoordeeld

Ik neem hier regelmatig gevogeltebrochette en het is altijd super mals vlees. Af en toe neem ik de ribbetjes en je blijft je vingers aflikken. Altijd vriendelijke bediening. Ik kom ik geregeld als ik in Brussel ben.

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Au Bon Coeur 3 (gare du midi) bekeken, bekeken ook

In Au Bon Coeur 3 (gare du midi) geweest? Deel je ervaringen!