“Geweldige service en heerlijk eten.”
Beoordeling van .G-EA

.G-EA
Geclassificeerd als nr. 6 van 110 Restaurants in Saint-Gilles
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant kwamen we bij .G-EA uit.
Het menu was in t Frans, maar we kregen gelijk uitleg in het Engels.
De bediening was zeer vriendelijk en snel.
Er staat gelijk een mandje brood met tapenade op tafel.
Als hoofdgerecht hadden we mosselen en eend. Voor de wijn wordt je meegenomen naar de wijncollectie. Uiteraard weer goede uitleg gekregen.
Na het diner kregen we nog een drankje en een roos van t huis.
Omdat ik jarig was kregen we nog een fles wijn mee.
Al met al, heerlijk gegeten.
Boven is er nog een relax ruimte waar er gerookt mag worden.

Datum van bezoek: januari 2017

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een grote groep gaan dineren, we werden heel hartelijk onthaald en niets was teveel.
Eerlijke, lekkere keuken met veel liefde voor het vak gemaakt.

Datum van bezoek: september 2016
23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, niks ontgaat hun. Lekker eten. Terras buiten doet denken aan de Provence bij prachtig weer. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2016
22 september 2016 beoordeeld

Ik kom hier graag want de service is uitzonderlijk goed en het eten is zeer lekker. De menukaart (ook in het Engels beschikbaar) is voldoende uitgebreid. Er is opmerkelijk veel aandacht voor de klant en je moet niet hopeloos wachten om bediend te worden zoals vaak elders het geval is.

Datum van bezoek: september 2016
21 april 2016 beoordeeld

Maandagavond ben ik hier opnieuw met open armen ontvangen.
De schotels zijn uitgebalanceerd en van hoge kwaliteit en op de menukaart vindt iedereen zijn gading.
Mijn favorieten zijn : mosselen maison , scampi's G-EA, zalm a l'orange en natuurlijk ook de moelleux en de griekse yohurt.
G-EA is een unieke belevenis.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die .G-EA bekeken, bekeken ook

In .G-EA geweest? Deel je ervaringen!