19 juli 2017 beoordeeld

Super overnachting. Hotel is super aangekleed. Kamertje was vrij klein, maar dat was voor ons geen probleem, de badkamer was super knap. Ik zou zeker terugkomen. Ook wegens de vriendelijke en tweetalige behandeling.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrouw en ik logeerden hier nu voor de derde of vierde keer. Vintage is altijd super: een uitstekende verblijfplaats om Brussel te ontdekken, een tijdelijke tentoonstelling te bezoeken of een concert bij te wonen. Alle kamers hebben een vintage-interieur: knap gedaan! Het onthaal is heel vriendelijk en correct. De kamers zijn klein maar gezellig: met een goede -piepkleine- badkamer. Het ontbijt (15 euro) is prima. Één minpunt is de bar: als je na een concert terugkomt in het hotel, blijkt dat de bar reeds om 23 u. sluit... dat was een afknapper.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
4 mei 2017 beoordeeld

Locatie is nog steeds geweldig en de mensen vriendelijk.
Onze kamer was alleen een stuk kleiner dan de vorige keer maar wel duurder. Zaten nu op de bovenste verdieping (5e). De kamer en badkamer waren erg klein en de kamer was erg warm. We hadden geen uitzicht alleen een kantelraam. Dat vonden we jammer.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
21 februari 2017 beoordeeld

Leuk klein hotel op een rustige locatie in Brussel. Echte vintage kamers, met het comfort van een modern hotel. Parkeergarage recht tegenover het hotel (15 meter lopen). Personeel is vriendelijk en spreekt de nodige talen. Ontbijt is sober, maar op zich prima.

Kamertip: Zorg voor een kamer aan een andere zijde, dan de straatzijde.
  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
28 december 2016 beoordeeld

Ziet er super leuk uit, lekker retro! En wij hadden een grote badkamer met een mooi en groot bad. lekkere drankjes aan de bar beneden en vriendelijk personeel! Zal er zeker nog een keer heengaan als ik in Brussel ben.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner