Beoordeeld op 6 maart 2018 via mobiele applicatie

Het Jam hotel is een trendy hotel, personeel vriendelijk en kamers zijn leuk ingericht. Hotel ligt 7 min lopen van een metrostation. Met de metro ben je binnen 15-20 min in het centrum. Bedden vond wij goed. Parkeren naast het hotel met cameratoezicht. Minpunten: Ontbijt aan de dure kant, hebben wij niet gedaan. Wij misten een koelkast op de kamer en vonden de temperatuur van het zwembad te koud. Al met al prima hotel!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 8 januari 2018

Het hotel is leuk ingericht en is al met al goed gelegen. het was een familiekamer met een leuk stapelbed voor diegene die boven slaapt. De onderste is minder gelukkig, die moet het met een zetel stellen.
Ook het ontbijt is lekker: met lekker brood en confituur. Wat me stoorde was het personeel: eerder onverschillig. Vooral aan het ontbijt viel dit op: daar was het teveel als je iets vroeg: ze telefoneerden liever...Jammer

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 8 november 2017

Leuk trendy ingericht hotel, beetje basic maar wel leuk en trendy door de vele kleurtjes. Sobere kamer maar met alles wat je nodig hebt, goed bed, tv, badkamer met douche en wc. Qua ruimte niet zo groot maar groot genoeg voor kort verblijf. De surplus van dit hotel is echter het verwarmde ploeterbad op de vijfde verdieping en de zeer cosy rooftop bar met haardvuur waar het heel gezellig toeven was en waar je op het terras een schitterend zicht over de stad had. En dan het ontbijt : gewoon super, alles wat je maar kan denken was er, charcuterie, kaas, yoghurt, verschillende soorten brood, toastbrood, koeken, melk, koffie, thee, verschillende soorten verse sapjes, eitjes, enz .... echt waar, prijs-kwaliteit een topper en dat in het centrum van Bxl !
Het enige minpunt : er waren werken aan onze kant van het hotel aan het naastgelegen gebouw en we werden om 6 hr 's morgens al gewekt door lawaai van arbeiders die hun werkdag begonnen maar daar kan het hotel dus niks aan doen ....

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 september 2017

Voor de 2e keer boekten we een kamer in het JAM hotel. We sliepen op een 3 persoonskamer. Het bed alleen is niet super ideaal door het ladertje maar op zich oké. Toffe inrichting van de kamers, allemaal nieuw met toffe en hippe finishing touch. Wij moesten naar een trouwfeest in Bxl, moesten vroeger omkleden dan we konden inchecken maar personeel was heel hulpvaardig en vriendelijk. Late check out gedaan en kunnen parkeren voor de deur (mits betaling). Enige minpuntje is de temperatuur in de kamers (echt wel warm!)

Jammer dat de rooftopbar pas om 5u open gaat. Door de late checkout deze keer het ontbijt moeten skippen maar vorige keer heeft het ons zeker gesmaakt. Uitgebreid en kwaliteitsproducten. Wordt ook heel de tijd aangevuld.

Leuke buurt ook. Wij komen zeker terug.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 14 augustus 2017

Wij logeerden er niet, maar namen er wel een ontbijt en dat was echt verrukkelijk!
Vers fruitsap, vers fruit, vers brood, heerlijke koffie, yoghurt, verschillende speciale confituren,... Voor elk wat wils en van zeer goeie kwaliteit! En dit voor slechts 15euro/PP

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner