“Heerlijk eten”

Geclassificeerd als nr. 9 van 52 Restaurants in Woluwe-St-Pierre
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag heerlijk gegeten met onze Indonesische vrienden. Wij hebben de menukaart niet gezien. Onze vrienden hebben allerlei lekkere hapjes besteld. Het was een heerlijke lunch.

Datum van bezoek: september 2019

1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ober was niet bepaald vriendelijk en vergiste zich meerdere keren met onze bestelling (rose wijn ipv rode, plat water ipv spuit). De glazen en borden waren vuil en hadden overal vlekken. Het eten zelf was wel lekker maar nu ook niet zo bijzonder. Geen hoogvlieger, dit restaurant.

Datum van bezoek: februari 2019
3 januari 2018 beoordeeld

Een 3 januari, en de zaak zit vol, een goed voorteken. inderdaad De lenterolletjes worden geapprecieerd door mijn disgenoot. Ik vind de soep van de straat lekker. De hoofdschotel is ook naar ieders smaak. De eend is erg mals en smakelijk. De curry pikant maar niet te en lekker. We komen zeker terug. De keukenb is open en dat geeft uiteraard veel vertrouwen.

Datum van bezoek: januari 2018
30 april 2017 beoordeeld

Gezellig en ruim restaurant. Reserveren is aangeraden.
Gevarieerd, ruim menu.
Vriendelijke bediening.
Heerlijke desserts ( taarten van bij les tartes de francoise).

Datum van bezoek: april 2017
16 november 2016 beoordeeld

Aten hier heerlijk met vrienden buiten op het terras. Alles wordt vers klaargemaakt. Je kunt kiezen uit scherp of minder scherp. Uitstekende koffie. Goede service.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Thai Cafe bekeken, bekeken ook

Brussel, België
Kraainem, Vlaams-Brabant

Woluwe-St-Pierre, Brussel

In Thai Cafe geweest? Deel je ervaringen!