Beoordeeld op 29 maart 2018

Mooi degelijk hotel met mooie kamer en badkamer met bad en lavabo. Op de kamer is een televisie en gelegenheid om koffie te maken. Kamer was ruim en met zicht op square Montgomery. Alles doet evenwel nogal ouderwets aan en mag wel eens gerenoveerd worden. Ontbijtruimte is gemiddeld groot met een buffet dat eenvoudig maar ok is. Aan de balie is men vriendelijk en behulpzaam maar blijkbaar was niemand de Nederlandse taal machtig en sprak men enkel Frans of Engels. Ook een fles water was niet aanwezig op de kamer. Er stond wel drankjes in de minibar die betalend waren. Het verblijf was aangenaam maar het hotel kan wel een opfrisbeurt gebruiken.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 januari 2017

We logeerden hier op oudejaarsavond, omdat we samen met vrienden de stad ingingen om te vieren, de ontvangst hier was allesbehalve hartelijk, wij spreken de man aan de receptie aan in het Nederlands, hij antwoordt in het Engels, vervolgens spreken wij Frans, hij spreeks ons verder aan in het Duits, ok dan maar Engels geprobeerd, 3e keer goeie keer, op de vraag of er parkeergelegenheid was hebben wij geen antwoord gekregen, dan maar zelf op zoek gegaan en gevonden. Wij hebben hierover niets meer gezegd en auto dan maar geparkeerd. Er is een minibar op de kamer, maar de drankjes zijn verschrikkelijk duur. Wij zagen vele gasten binnenkomen met drank uit een nachtwinkel dichtbij. Ik zou hier zeker nooit meer verblijven.

Kamertip: ik zou het niet weten, als je iets van uitzicht wilt hebben misschien de voorzijde nemen
  • Verbleef: december 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak aan de metrolijn, bij station Montgomery. De kamers zijn traditioneel ingericht en ademen de sfeer uit de koloniale tijd. Naar het centrum met tram lijn negen, de metro, of een taxi voor € 16.

Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 augustus 2016

Eerst op een boekingsite gekeken en daarna rechtstreeks via de hotelsite geboekt. Dat doe ik tegenwoordig altijd en het levert ook vrjwel altijd een betere deal op. Dit hotel geboekt incl. ontbijt en parkeren voor beduidend minder dan op de boekingsite.
Hotel: vriendelijke ontvangst, mooie en ruime kamer, nette en schone badkamer en een ontbijt dat niets te wensen overliet. Minpunten: beetje oppassen met parkeren i.v.m. wat krappe inrit en trage wifi, maar overall uitstekende prijs- kwaliteitverhouding.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 juli 2016

geen denderend hotel zou er niet meer verblijven. heel donker ontbijt s' morgens bijna geen keus en s'avond vroegen we of we konden eten in het restaurant zegden ze van ja en na lang wachten kon je toch niks meer krijgen; was wel een heel grote minpunt niks maar dan niks hadden ze wat we vroegen. nee bij mij zien ze me daar geen twee keer. jammer. het hotel is ook zeer moeilijk te vinden en de geburen weten het hotel zelfs niet zijn ofwel heel onvriendelijk en dat ze de mensen van het kastje naar het muurtje sturen kan ook.

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen