“Top lunch”
Beoordeling van La Folie Grecque

La Folie Grecque
Geclassificeerd als nr. 2 van 46 Restaurants in Woluwe-St-Pierre
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, leuk terras en simpele maar lekkere gerechten (de mezze voor 2 is een aanrader). Kortweg een topadresje voor de middag!

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit grieks restaurant bied exellent lekker eten en ik en mijn vrienden en klanten rondom ons werden zeer zeer royal bediend en met de perfecte service . Zeer klantvriendelijk en altijd verzorgd en bezorgd om de klant . Van alle griekse restaurants dat ik al bezocht heb is dit de top van de griekse restaurants . Het eten word elke dag vers klaargemaakt zoals wij persoonlijk hebben mogen waarnemen . Uitmuntende kok in de keuken en de baas van dit restaurant is in hoogst eige persoon aanwezig en paraat om ervoor te zorgen dat de service vlot verloopt . Kortweg dit restaurant is van zeer hoge qualiteit en van top klasse .

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gerechten gegeten vandaag bij la folie grecque een aanrader voor iedereen en heel gedienstig echt een top service

20 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten met vriendelijke service top. Echt aanrader voor grotere en kleinere groepen. Irish coffee is echt aanrader.

16 oktober 2017 beoordeeld

Door goede vrienden uitgenodigd en moet zeggen heel lekker. Griekse specialiteiten en zeer sappig vlees. De brochette mixte is echt de moeite als carnivoor. Personeel top en leuke setting met terras. Een klein degustifke alla grecque hoort er gewoon bij! Ons zien ze er terug.

Reizigers die La Folie Grecque bekeken, bekeken ook

Anderlecht, Brussel

Woluwe-St-Pierre, Brussel

In La Folie Grecque geweest? Deel je ervaringen!